feelice

Alla inlägg under maj 2012

Av felicia - 31 maj 2012 21:06

förlåt att jag .... men jag mår verkligen piss just nu har jag nog feber jag fryser jag har piss ont i örat jag vill bara sova men men längtar till skolan imon men ändå inte jja förlåt att jag är jobbig



pözz!

Av felicia - 31 maj 2012 18:52

jag har inte bloggat på ett par dagar för att det hände en sak på lägerskolan som gjorde att min trummhina sprack så jag har haft jätte ont och feber och idag har jag verkligen mot  dåligt min kropp mår inte alls bra jag tvingar mig själv att jag ska gå till skolan men jag mår verkligen inte bra jag har legat och gråtit hela dagen för jag har haft så ont i örat och så har jag frösit och verkligen mått piss , jag mår nog inte så mkt bättre men till skolan ska jag mmen jag ska bara på peka att jag verkligen mår skit och har nog pytte lite feber just nu men jag mår verkligen skit men jag måste ju ändå till skolan så att det var väll allt hejdå


pözz

hej

Av felicia - 29 maj 2012 20:08

lägerskola! jag pallar inte skriva så mkt men jag har inte uppdaterat för har varit på lägerskola och inte haft ngn wi.fi! men uppdaterar mer imon !

Av felicia - 26 maj 2012 16:32

från stan i dag fick jag med mig mors dag pressent t mamma och så sen fick jag även med mig en ny jump-suit (stavning) från h&m as snygg bilder kommer sen men nu ska vi snart dra oss och hämta mmamma från jobbet och min faster mia och köra till farfar och äta lite sen planerear vi att vara hemma t euoro..... song contest (kan inte stava det hehhe). Och heja på loreen så klart men godbayyyyy om vi inte ses inom dem närrmste timmarna  najmen KANKSE bloggar sen nu ska jag dra på mig min jump-suit och göra det som jag skrev inannahgtre

Av felicia - 26 maj 2012 10:13

jag uppdaterade inte igår för jag hade fullt upp med att bada i min pool som vi satte upp igår det var så roligt/skönt att bada i det vädret. Men iaf sen grillade vi lite och mözz! klockan gick så sagta i går hemma hos mig alltså!Men äntligen blev kl 22.00 och då började big brother najs<3 jag typ sov nästan i genom hela programet och sen trodde jag att alice sov och molly (vi hade gäster elr grannar på middag elr vad man säger?) och kl var ju ändå 00.00 typ så jag tänkte liksom dem borde ju sova men nejdå då hade dem att jäkla liv därnerre! men sen så lungnade jag ner dem lite och satte på pippi och med molly och alice liggandes i mitt knä det var ju rätså trångt och sömnigt men först slocknade molly sen jag och sen när vi vaknade hade alice inte ens sovit unge!!! men jag älskar henne över allt annat! men iaf dagens planer blir snart in till stan och köpa ett par saker till alice kalas och så.Sen ska jag hem och bada i poolen men iaf nu ska jag sticka pözz!



pözz!

Av felicia - 25 maj 2012 07:20

det är så jäkla härligt med sommar man kan sitta ute och äta frukost igen  , påtal om frukoist många av er har frågat om jag kan göra frukost tips? och ja det kommer jag att göra eftersom att det är ju lite najs! najmen sitter iaf ute och äter en nyttig frukost som består av : vanilj soygurt (det är 7kt nyttigt och innehåller mindre kolhydrater och fett) och hallon! det är också väldigt nyttigt och banan allt är väll nyttigt ii banan? och kokos jävligt nyttigt nej denna frukost är ingen "barbie diet"



pöss!

Av felicia - 24 maj 2012 07:34

sitter ute i solen och käkar frukost min outfit of today is :


ett snyggt linne från h&m 99:- eller 150:-

och vita halvkorta jeans som man kan vika upp om det blir för varmt med halvkort monki 350 :-

och en lila kofta från new yorker 299:-


iaf bilder kmr nog sen men min dag kommer se ut så här:

vid kvart öäver åtta så ska jag t skolan typ direkt när skolan  börjar så ska 5:0rna till fristorp för att "hälsa" på där och så sen vid typ 13 elr ngt tror jag att vi kmr tbx.och sen från 13 elr ngt så har vi nog troligen matte buu.... men iaf sen slutar jag vid 14.20 och då ska jag dra in till stan och köpa pressent till min syrra alice och sen ja kanske sola om det blir fint väder fan vet jag liksom? men iaf nu känns det som jag måste skriva ett till inlägg för det här kmr lite utanför ämmnet men iaf bara så ni vet efter som  mng har frågat vad som hände på stan och vrf jaf var ledsen så kan jag bara säga att jag fortfarande är väldigt ledsen över det som hände och man gör faktiskt inte så så jag försöker att undvika båda så gott det går och inte ta kontakt med dem för så gör man bara inte! men iaf



pöss!


Av felicia - 23 maj 2012 07:55

nu har jag ca 25 min tills jag ska dra iväg till skolan men iaf idag har jag på mig samma som igår om jag inte byter som jag troligen gör men idag ska jag KANSKE in till stan för det  har hänt en grej så jag KANSKE inte kan åka in bara så ni vet :-) om jag inte gör det! men nu vill jag helt plötsligt ha kjol? jag är fan sjuk i huvudet men jag måste gå och byta men iaf pöös












Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards