feelice

Alla inlägg under juli 2012

Av felicia - 31 juli 2012 22:05

Det blev en sen nyttig middag !
Bestående av :
Macka med skinka och tomat
Mjölkfri vanilj yoggi (jag tål inte det men det är även nyttigare en vanlig) med hallon och jordgubb
Och ett glas vatten!

Av felicia - 31 juli 2012 18:21

nu har jag precis bakaat och städat undan efter mig:) det blev en kladdadkaka (mitt recept!) som ska ut om ett par minuter:) bild ska ni få sen när den har svalnat!:)

 

 

 

pöss!

Av felicia - 31 juli 2012 16:28

Just nu har jag målat naglarna !

Av felicia - 31 juli 2012 15:00

sitter nu och zappar mellan kanalerna på tv:n och gissa vad jag hittade på Disney Channel HANNAH MONTANA hahha det va så länge sedan jag kollade på det! haha jag kommer ihåg hur bra jag tyckte det va hahha!!!!

 

 

 

pössidar!!

Av felicia - 31 juli 2012 14:42

här är ett bra lunch midags tips som är nyttigt men gott!

om ni e som jag och vill gå ner i vikt men vill inte banta som man absulot inte ska börja med när man är i min ålder!Jag springer och försöker hålla en nyttig kost men svårt är det att hålla sig ifrån godiset! här är mitt lunch tips!

 

du behöver:

lök

tomat

gurka

sallad

paprika

morötter (inte min favvo men det är nyttigt)

bacon

kyckling!(elr valfritt kött men kör på kyckling pga lite nyttigare inte lika mkt kalorier och fett)

 

 

du börjar med att sätta på spisen på 12:an lägger på ett par skivor bacon:)jag steker det i smör men inte alls mkt , börja skiva grönsaker , när du skivat alla grönsaker så kan du börja tärna kycklingen och lägger allt i en skål! sedan tar du baconet från järnet och lägger det på papper och lindrar in det och väntar ett par minuter (om man lägger baconet påå pappret så fettet rinner ut från baconet) och sedan klipper du baconet och lägger i i salladen rör om och sedan är det klart! sedan om du vil så kan du ta en brödskiva till och dricka blir två glas vatten!

 

 

 

hoppas ni tyckte om mitt inlägg om kost &mat!

 

 

pöss!

Av felicia - 31 juli 2012 14:09

nu ska jag ta tag ta i mitt liv och görs lite lunch det blir hemmagjord kyckling sallad alltid lika gott när jag gör det

 

 

pöös så hörs vi sen!

Av felicia - 31 juli 2012 14:04

Här kmr dagens outfit bilder försenade outfit bilder:) imon så kmr ni få dem också men klockan halv två som lovat!



Jeans Peaces
Tröja gina tricot

Av felicia - 31 juli 2012 14:00

förlåt idag igen men här får ni dagens videoinlägg imon lovar jag er att ni ska få det kl 13.00

 

 

 

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Skapa flashcards