feelice

Alla inlägg under september 2012

Av felicia - 30 september 2012 21:15

nu ligger jag här i sängen med popcorn och cola och ska kolla ngn bra film/tv-serie!:) så ses vi sen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööös!

Av felicia - 30 september 2012 12:41

Hej:)

nu har jag kommit tbx från nosaby kyrka:) flummade lite med Nicole och ite sådant roligt!:) , nu ska jag äta lite Tacos hade jag tänkt mig:) , sen ska jag sminka mig platta håret och så och sen åker vi till gamla farmor:) har inget smink på mig nu han inte göra det i morse så ska göra det när jag har käkat i stället:) lyssnar lite på pink också nu:) , det va så roligt för när dem skulle ställa mikrofonerna så ställde dem dem typ rakt på mig haha:) eftersom vi con afetto (den "stora kören" med barn som är lite äldre) skulle sjunga 2 hela verser sj och vilka hördes då ?? jo just det ba jag o nicole haha:) , men ja det känns som jag borde ta tag i mitt liv och göra lite tacos så ses vi sen men lovar bra uppdate idag!:)

 

 

länken till Pinks låt:

 

 

 

 

 

 

 

PÖÖÖÖÖÖÖÖS!

Av felicia - 30 september 2012 09:20

Hej:)
Nu så ska jag fixa frukost för ska strax cykla iväg till nosaby kyrka och sjunga där :) och flumma med Nicole haha :) men sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag:)Ba ta det lungt tror jag Kanske ringa Lina Emelie elr ngn rolig haha:) men ja jag tror att ni kmr att få hyfsad uppdate idag men här får nu en dagens outfit bild




Pöööööööös!!



(Vägen på bilden ser sjukt skum ut den ser inte ut så i verkligheten )

Av felicia - 29 september 2012 12:16

hellowwww:)

vaknade precis haha:) , men igår blev det utgång med Emelie vi stack till cc det va så himla roligt!!! träffade nytt folk och så:) , vi träffade också Eira , Kajsa , Melina , Linnea usch gud vad roligt det va haha:) kom hem runt halv 1 i går:) så ligger nu halvt död här i sängen o messar med ngn ......haha!:) men ja det kommer nog ett videoinlägg senare men men! vi ses så ska jag uppdatera er om agens planer sen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pöööööööööööööööööööööööööööööööööööös!

Av felicia - 28 september 2012 11:23

nu är jag änmtligen tbx! , kännde att jag behövde en lite pause från allt bloggande men nu är jag som sagt tbx! wiii! men är nu i skolan sitter i bibloteket på deras datorer!:) chill:) men bebis e sjuk idag:)  krya min söta lilla Judith miss u!:) men nu ska vi snart äta lunch:









pöööööööööööös!

Av felicia - 23 september 2012 08:23

jo men godmorgon mina underbaraste läsare!

klockan äe ju så här 08:  på morgonen en söndag desutom! det finns såklart en anledning till detta!:) jag sjunga i nosaby kyrka kl 10:00 tror jag men det är rep kl: 09.00 så måste va där då:).Tror jag ska cykla dit och hem men igentligen skulle pappa skjutsat mig ditt och jag skulle cyklat hem  , men tror han har glömt för han ligger fortfarande och sover tror jag haha:) eller är det han som kommer nu:) ingen aning:) men dricker en kopp te nu iaf:) , i ska få bilder på min outfit , min NYA!!!! cykel , och mina nya jacka!:) så ses vi sen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pööööööööööööööööööööös!

Av felicia - 22 september 2012 23:33

bloggar mer imon är ap trött nu + ska upp vid kvart i åtta imon berättar vrf imon och kan faktiskt avslöja att jag köpt en ny cykel!!!! , och en ny jacka som jag längtat .........!!!! men bilder och sånt får ni imon men iaf!

 

 

 

 

peace oou!

 

 

 

 

 

 

 

pöööööööööööööööööööööööööööööös

Av felicia - 22 september 2012 11:17

Sov hos Fiddeli igår till idag :)precis när jag kom hem så Berättade mamma o pappa att vi ska åka o köpa cykel till mig!!! Min Andra cykel blev stullen :( så vi ska köpa Ny cykel!!!! Sitter i bilen nu .ska iaf till stan sen med Lina o moa sen men Aaa vi ses sen!!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards