feelice

Alla inlägg under november 2012

Av felicia - 28 november 2012 21:15

Jahap! , då va de onsdag.....men aa kan seäga vad jag pysslat med idag...vi sluta skolan halv 4 :( kören börjar 4 , så jag Moa o Nicole hoppa av vid Nosaby kyrkan för att vi skulle ju på kör haha:) , direkt när vi kom ditt skulle jag byta om...till "tränings kläder" , för när kören va slut kl 5 så hämta pappa mig körde vi direkt till volleybollen som är i Vä så det tar liksom ca 20 min att åka ditt så vi är där halv 6 o träningen börjar 6 så det är ju inte så farligt att vänt den lilla stunden men aa , så då va det att träna volleyboll 18.00-19.30 chillt!<3 så jaa kom hem vid åtta! , så gjorde mat direkt . O nu sitter jag här vi datorn och är sjukt trött o ska snart duscha men aja ses sen lavio"!<3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööös!<3

Av felicia - 27 november 2012 18:01

Haaaaj <3

ni får bild på dagens outfit sen men kan skriva iaf vad jag har på mig idag!

 

jeans: från Holliester pris : 699:-

linne : Lindex 159:-

tröja: Monki 249:-

"college kofta": Bik bok 499:-

skor: Converse !

Av felicia - 27 november 2012 17:47

Hahha , ja jag hatar tisdagar men idag har det faktiskt varit helt okej! fett roligt faktiskt ni skulle sett mig o Tea hur mkt damp vi fick! , shiiiiit va kul vi hade!<3Men aa det va tråkiga lektioner som vanligt<3 men aja juste! , kollade på kristianstad bladet imorse (på internet) DÅ SÅG JAG EMELIE O MIRRE O LITE AV MIG HAHHA!<3 , vi hade ju en sån drama snubbe elr vad man ska kalla det haha:) på besök hos oss i skolan igår och då va kristianstad bladet tydligen där ! chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilt! <3 men aja precis gjort läxorna !<3 o käkat! , så nu blir det fb ett tag o messa ofc! , men aja lavio all !<3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
öööööööööööööööös!

Av felicia - 27 november 2012 07:51

alltså jag hatar verkligen Tisdagar jag ba gör det...men aja precis fixat mig tog på mig idrotts kläderna för vi har idrott i Nosabys idrottshall idag nu på morgonen så då cyklar jag ditt. Men aaa idag sluar vi typ 20 i 4 fett drygt men aja....juste ska plugga ikväll ska ha SO prov imon o känner att jag vill satsa på ett A i SO (det är typ ett av mina bästa ämnen) så mmm....Men ska typ cykla om 10min ....Kan ju inte ta bild på dagens outfit nu men kan göra det sen på skolan elr i omklädnings rummet :) men aja är väll hemma runt kvart över 4 idag:( ska ta skolbussen hem ju men sen hoppar jag av vid nosabykyrkan för att ta min cykel o sen cyklar jag från nosaby kyrkan o hem ...men aja känner verkligen att jag babblar om allt o ingenting just nu men så får det va -baförjaghatartisdagar- men aja ses sen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

lavio!  
  

Av felicia - 25 november 2012 14:28

Heeej <3

idag har jag haft värsta myzzzz dagen!<3 , Ligger nu här i sängen med mjukis byxor o en slapp tröja o ba kollar på tv:n o myse med Alice<3 Men aa nu ska jag mysa vidare så ses vi sen lavio guys <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pööööööööööööööööööööööööööööööööööööös!<3

:)

Av felicia - 21 november 2012 21:18

Haj<3

juste nu sitter jag här med en STOR! kopp varm choklad med grädde i ! mummms! brukar aldrig dricka sånt gott så passa på i kväll!<3 , men aa chattar med lite roligt folk nu <3 så ja ska väll sätta på någon bra serie också så blir det hur bra som helst!<3 men aa vi ses sen! <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

lavio!<3

Av felicia - 17 november 2012 20:27

Hej!<3

nu ska jag snart sätta på en film det blir nog "Lemonade Mouth" länge sen jag såg den! , o såklart fler filmer tror jag ska kolla "ted" också :) iaf laddat upp med vikingchips , dipp & cola ! , ska bara mysa lite för mig själv idag precis som jag gjort hela dagen så! <3 men aa ses nog imon men iaf lavio!<3

 

 

 

 

 

 

 

pööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
ös

Av felicia - 17 november 2012 15:58

nu snackar vi om twiligth ......

hur kan man sätta 11-års gräns på "part 1" o 15-års gräns på " part 2" erkänn fett löjligt!!!! , det är ju inprencip samma film elr man ska ju se det som en film fattar ni ? aja det gör ni säkert vad tycker ni om detta!?!? diskutera gärna detta!?!!!! min åsikt om detta är att detta är SÅÅÅÅÅÅ LÖJLIGT!!!! , och irreterande grrr.....




lavio <3

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Skapa flashcards