feelice

Alla inlägg under december 2012

Av felicia - 31 december 2012 12:31

Hej!
just nu står jag o bakar cupcakes ! Lovar att ni ska få bilder sen men nu måste jag fortsätta! Pööööös!


Lavio! <3

Av felicia - 30 december 2012 23:11

Av felicia - 30 december 2012 17:50

nu kommer äntligen en videoblogg! ska försöka och göra fler !

 

bara klicka på den här länken så kommere ni till den!

 

länk: www.youtube.com/watch?v=P1Xup4TEcC8&feature=youtu.be







och när ni kommer in så står det videoklippet är ej tillgägligt , då kollar ni lägst upp till höger och där står det Feelice moberg klicka där , så kommer ni till min kanal och där kan ni hitta den!

Av felicia - 30 december 2012 00:17

Hej! <3
är as trött just nu vet inte vrf haha? Men har precis tvättat av mig sminket och sånt borstat tänderna, borstat håret o ja smörjt in ansiktet o sånt! <3 men mm...ska nog va på mobilen en liten stund till sen går jag o lägger mig! Men vi ses imon o då ska ni förhoppningsvis få en videoblogg! <3 men aja love you guys <3

Av felicia - 29 december 2012 16:43

gaaaaaaah!

har så sjuuuuuuuuuuuuuukt ont i min arm och jag har ingen aning vrf!?

Av felicia - 29 december 2012 16:29

<3

heeej!

vakna 12.30 idag haha! men iaf här är vad jag gjort idag

 

 

 

 

  • Vaknat
  • Ätit "frukost"
  • kollat tv!
  • fixat Bilderna på datorn ( alltså mapparna och sånt så dem ligger i ordning)
  • duschat
  • fixat min garderob!
  • städat lite i rummet!

sminka mig precis !

 

 

så jaaaaaaaa sitter nu vid datorn och ska göra det en stund ska fixa lite outfit bilder och sånt till er och så men aja ses sen!

 

 

 

pöööööööööööööööös!

Av felicia - 29 december 2012 16:18

Frågan jag får väldigt ofta....

Är du kär?

 tänkte svara på den nu !

svar: Ja det är jag , och vem det är täänker jg ju självklart inte skriva ut här på bloggen! det är bara min närmaste vänner som vet ! och så är det bara Hahhah <3

men aja! bjuder på denna passande låten nu också!

 

 

 

 

Av felicia - 28 december 2012 23:19

Hej!<3

kom precis hem , varit på bio som sagt o vi såg "Mammas pojkar" jag tyckte faktiskt den var rättså okej , men handlingen var dock inte sådär väldigt bra , skämten var bättre en handlingen , då förstår ni kanske hur usel handlingen va haha! , men den va ändå ganska rolig! , aa men nu har jag tvättat av mig sminket o borstat ut håret ( allt hårspray och sånt) , men iaf palla nt dusca nu är väldigt trött!haha så ska nog ba sitta vid datorn en stund o äta upp godiset jag hade på bion haha! men aja vi ses imon!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • lavio guys!
  • ni är bäst!
  •   

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards