feelice

Alla inlägg under november 2012

Av felicia - 17 november 2012 12:23

Hahha hej:) 

 

det va ju cc igår haha det va gryyyyyyyyyyyyyyyyymt kul!<3 , jag stack dit med Lina o Moa o vi träffa lite kul folk där haha:)<3 , men sen stack vi hem vid 00.15 o Moa sov här , vi vakna vid typ halv tolv haha men sen stack moa hem för en kvart sen ungefär!<3 , men aa har ätit lite brunch nu elr vad man kan kalla det! . Nu sitter jag o chattar med lite folk som vi träffa igår o sånt men aa , ska nsart lägga mig i sängen o kolla på "the hunger games" elr "breaking dawn part 1" o myyyssssa! , ska inte göra ett piss idag (iaf vad jag har planerat) för har träningsvärk efter cc igår haha :) men aja vi ses väl sen elr ? , juste måste skriva på min uppsats :( men aja ses sen bitches laviio!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööös!<3  

Av felicia - 14 november 2012 17:29

Hahha hej :) , som ni ser på rubriken JAG LEVER! , men aa kände bara för att ta en bloggpause helt enkelt och i torsdags kände jag mig inte alls bra o mådde verkligen dåligt o va sjuk:( men aa kom tbx i skolan idag ! , känner mig trött såklart mår sådär:/ idag mår ju inte superdåligt o inte superbra så ja sådär mår jag...skulle kunnat mått bättre men iaf ngt posiivt med denna dagem va väll at träffa kompisarna igen BIG LOVE TO YOU GUYS!<3 men aa som ni såg på rubriken så måste jag plugga;( , lite svårt att hålla sig ifrån bloggandet nu när jag ska skriva uppsats på datorn men aja vi ses ikväl elr imon love you!<3

Av felicia - 3 november 2012 17:46

Hej!<3

har precis kommit hem till min moster igen , vi har varit på emporia!<3 , fick med mig en hel del shopping ro mmig en hel del! , har sjukt ont i benen nu ahha! , men aa som ni vet så när jag är iväg så bloggar  jag nästan aldrig men det är för att jag hatar att mobil blogga o Appen funkar ju aldrig soom den ska så blir ju lite smått små sur då..., men aa åker hem till rengniga kristianstad igen imon:( ,men just nu har jag faktiskt inte mer att säga!? , men aa juste emporia va GRYYYYYMT!!! , som jag längtat efter Holliester!!!! o jag måste verkligen säga vilken beskvikelse!!!!! , när man kom in där det var mörkt o musiken va super hög det va en gaska lite yta också o  det äär den affären det är mest folk i så ä det en super liten yta hur tänker folk haha?!litesmåt irriterad blev jag då...men aa fick som sagt med mig en hel del kläder o små saker som jag visar sen i ett annat inlägg men aa nu ska jag väll sova en stund haha menn nää men fick ju skit ont i benen men jaja!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
ööööööööööööööööööööööööööööööööös!

Av felicia - 2 november 2012 16:06

Hej :)
Sitter nu på bussen ner till malmö, ska åka till min moster hon bor där ....men Aa är iaf sjukt trött, Juste filmen va ju asbra! ,den va sjukt rolig! , när det va slagsmål så ja då....börja ja o Alicia skrika som värsta idioterna o blunda haha!!





Men vi ses sen bitches love you!!! <3

Av felicia - 1 november 2012 12:13

Heyy<3

idag så kommer det bli en myzzzz dag! , mamma o Alice är hemma idag det ska bli super myzz!!! , messar nu lite med lite random folk! , ska på bio ikväll med Alicia , Hannah o flera det ska bli så så roligt!!!! men aa nu ska mama göra ngt o äta för jag är så lat så jag orkar inte gå upp hahha! men aa vi ses sen!

 

 

 

pöööööööööööööööööööööööööööös!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards