feelice

Alla inlägg under augusti 2012

Av felicia - 31 augusti 2012 21:35

helllow:)

förlåt för dålig uppdate , men jag har faktiskt varit på lägerskola (som föresten va skit bra) som jag tänkt skriva mer om imon , men ja kom hem vid tre tiden kanske och då la jag mig på soffan och somnade (jag sover bara när jag är riktigt sjuk , eller mår dåligt feber brukar det oftast va då) vaknade vi klockan 18.00 med ett så sjukt ont i ryggen så att det går inte att beskriva det gjorde så så sont och har fortfarande extremt ont  , och så fryser jag ngt så in i! jag mår inte alls bra just nu , men tog in ibumentin så det ska nog snart hjälpa och ska gå ner och ta mer cola o popcorn:) haha:)men jao berättar mer imon vill ba sova för mår fan skit!

 

 

 

 

pöööööööööööööööööööööööööööööööööös!

Av felicia - 28 augusti 2012 19:15

sitter och smsar med underbara människor och så läste jag igen mina och bellas sms och där hittar jag denna konversationen som ni ser nedan sen:) bara älskar våra konversationer!!!! men ja inte så mkt mer händer just nu ska snart överföra lite bilder till datorn så ni kan få bilder från kollot samt lite andra bilder:) !

 

 










Av felicia - 28 augusti 2012 16:01

Hej!
Nu har jag precis kommit hem och mår mkt mkt bättre tur så jag kan gå till skolan inom för i morse mådde jag inte alls bra kan jag berätta men Ja nu ska jag plocka ur diskmaskinen och göra choklad bollar! Så ses vi sen





Pööö)ööööööööööös!

Av felicia - 28 augusti 2012 15:47

Sitter på bussen hem och mår bättre!

Av felicia - 28 augusti 2012 09:47

Hej bloggisen ! Mitt liv är på topp just nu! Fast jag tror jag börjar bli sjuk känner mig inte alls bra så sätt men Förutom det så är livet på topp ! Och igår blev jag så glad för att musik skola. Rignde och jag kom in på gitarr!!!Super glad över det och sen på tisdag ska jag följa med fiddelia till Kristianstad flickornas tränning för ska nog börja där också!:) superkul! Så har Ja iaf två aktiviteter igång +skola och läxor det är ändå rättså mkt:) men Ja på i idrotten körde vi en skit lång men inte jobbig powerwalk vi körde runt den långa golfbane rundan men Kan köra den korta också men vi körde den långa:)



Pööööööööööööööööööööööööös!

Av felicia - 27 augusti 2012 15:57

Hej, nu sitter jag här och pluggar lite , nu är det mkt med skolan så måste ju plugga hårt nu , men Ja ses sen!




Pöööööööööös

Av felicia - 27 augusti 2012 09:59

Nu sitter jag o Moa i biblioteket och läser Julia tidningen snäll svenska lärare vi har:)

Av felicia - 27 augusti 2012 08:03

Hellow!
Nu sitter jag på bussen till skolan bjuder på ett par bilder från igår så uppdaterar jag er mer sen !:)


Pööööööööööööööööööööös!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards