feelice

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av felicia - 6 maj 2012 19:40

vi beställde burger king istället mumms!!! men iaf imon så ska jag springa vid 6! sen kommer jag väl tbx vid 07.00 sen ska jag ducha och så I WANT THE EDGE OF GLORI!!! förlåt lyssnar på den låten men iaf var var jag? jaha! jao och sminka mig o.s.v sen e det dags för skola vi ska ha egen lektion på idrotten lite nevit men jag klarar det vi ska ha som uppvärmning att man ska vara i 2 lag man ska börja springa 4 varv sen ska man ta dem där stora feta tunga maddraserna och puta till andra sidan och tilbaka och sen då springa 4 varv och sedan lägga sig elr sätta sig på mattan och det laget som gjort det först vinner! och som "huvud aktivitet" ska vi ha badminton och basket! ganska najs ändå !

Av felicia - 6 maj 2012 13:42

jag ska fixa min design lite jag undrar vilken färg/färger och mönster jag ska ha som "teman" tycker rosa e fint men vill prova ngt nytt snälla kom med ideer!


pöss!


Av felicia - 6 maj 2012 10:10

idag kan det  nog ändå blir 16-18 grader tror jg det är ändå rättså skönt sitter ute i solen nu med min smothie och chillar och myser!



detta inlägg var meningslöst men det bjuder lila jag på !   

 

 

jag e som sagt rättså puckad!    

Av felicia - 6 maj 2012 10:06

idag är daagens planer det här:


om en liten stund så ska jag o familjen åka och köpa blommor och luncha o.s.v sen ska vi till jula och jysk och lite såna affärer i härlöv sen kommre vi väl hem vid 4 kanske då ska vi kolla på handboll (hemma) och grilla och bara mysa kolla ngn film elr så! mys!



pöss!   

Av felicia - 6 maj 2012 10:02

nu sitter jag här och laddar över foton från mobilen till datorn så ni snart ska få lite bilder och videoklipp bland annat! och så ska ni få en dagens outfit också men det blir senare idag nu så ska jag blogga lite och fixa lite med bloggen och chilla men iaf hoppas ni får en bra dag idag



pöss  

Av felicia - 6 maj 2012 08:45

blev väckt av min syrra precis e SÅ trött!!!! och hungrig!!!!!




pöss  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards