feelice

Alla inlägg den 1 september 2012

Av felicia - 1 september 2012 12:10

Hej!

idag är det den 1 september! , och jag mår inge bra alls , så jävla ont i ryggen och känner mig matt , hänging , men jag överlever kan ju inte sova för har så jävla ont i  ryggen som sagt så ka kolla på någon tv-serie på datorn . Klockan 4 så kommer min mobror och  hans sambo och barn , synd ba att jag inte mår sådär super bra:( HATAR! och va sjuk! vet inte om jag har feber men fryser ju fan varranan sek och andra sek så svettas jag så men jag ska till skolan på måndag hur dåligt jag en mår kan ni ju skriva upp , men ja tror inte det blir mmer uppdate i dag för jag inte mår något vidare känner mig så jäkla matt och trött och inte alls på g bara helt sjuk helt enkelt !

 

 

 

 

 

 

pööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
s!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards