feelice

Alla inlägg den 12 september 2012

Av felicia - 12 september 2012 22:30

hej!

med mig är det sådär....... när jag kom till skolan kännde jag hur min hy blev strävare och strävare men fortsatte som vanligt men senare så fick jag en stor svullnad! + böld! och det gjorde skit ont! och svullnaden blev ba värre och värre !, mormor kom och hämta mig för vi skulle ju till doktorn och vi fråga han va det va och han sa troligen Allergichok , Inflamation eller ngn sjukdom!!!! så nu sitter jag här med hög feber och en svullen kind och kan inte gå till skolan:( och det betyder troligen ingen gitarr!:(:(:( så trååååååkigt att ba va Hemma!!!!! , men ska nog sova mest imon för det gör verklligen ont och har feber:( men ska snart sova förmår som sagt inte 100;(;(;( det är så trååååk! , att när ryggontet försvinner så ska man dras med det här som kan ta långt tid att få bort;(    (men ska troligen ba va hemma imon)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
öööö!

Av felicia - 12 september 2012 07:13

heej!

nu har jag precis tryckt ner gymnastik skorna i skolväskan för ska nämnligen på kör efter skolan och ska gå hem så därför behövde jag dem:) men idag står skola på schemat sen kommer mormor och hämtar mig 14 för ska till doktorn halv 3 (vi slutar skolan halv 4 så hinner inte tbx) och då lämnar mormor av mig vid nosabykyrkarn andra onsdagar så slutar vi halv fyra så går den en buss till nosaby kyrkan efter den skolan. men ses sen

 

 

 

 

pööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
s!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards