feelice

Alla inlägg under september 2012

Av felicia - 9 september 2012 09:11

godmorgon sunshines!:)

nu ska jag kanske gå ner och göra mig en kopp te om jag pallar haha:) , och ska kolla på Pretty little liars!!! det är ju ba så bra! min rygg blir ju bättre men när man tar smärtstillande så gör det ju inte ont alls men när man glömmer och ta det då säger jag ba god luck! det gör så jävla ont , och det är inte bättre med att jag har blivit dunder förkyld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men vi ses sen och dagens outfit kommer nog också upp senare lite back on track börjar snart kan man säga! minst fem uppdates om dagens ska jag försöka hinna men det blir ju sp svårt med skolan och sånt men ska verkligen försöka så gott jag kan men även om jag inte gör det så hoppas jag att ni stannar kvar som vanligt ni är bara så underbara min fina läsare vad skulle jag gjort utan er!?!?

 

 

 

pöööööööööööööössss!

Av felicia - 8 september 2012 22:17

Nu har jag dukat upp med popcorn såklart xd:) och cola och några avsnitt av Pretty little liars har ju inte sätt så mkt av den serien innan så ska nu se avsnitt ett och ngr till kanske till avsnitt 6 idag kanske? vem vet! fett chill kväll alla säger att serien ska va så bra så nu ska jag äntligen kolla på den!!!!

 

 

 

 

 

 

pööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
öööööös!

Av felicia - 8 september 2012 20:12

Nu sitter vi i bilwn hem efter vi har varit hos mormor och vi stannade precis på Burger king och köpte mat och sitter i bilen hem nu ;)



Pööööööööööööös!

Av felicia - 8 september 2012 14:01

Nu har jag ätit lite tacos och ligger i,min säng i pyjamas haha!och kollar på Icarly marathon på nickelodeon haha!



Pööööööööööööös!

Av felicia - 8 september 2012 11:48

jag vaknade upp runt 10:) och nu ligger jag nere vid tv:n i vardagsrummet och kollar på film spy kids 4 haha:) men filmen igår var ju ba så 7kt bra!:) en prinsessas dagbok! den kan jag tipsa om! , idag har jag inga planer precis! , ska nog ba ta det lungt idag och va med familjen !:) men jag är hemma sj nu på morgonen vet inte riktigt va alice o pappa är men dem kommer väll tbx sen hoppas jag haha :) men ska nog dra till stan idag eller imon men är ganska trött nu!:) men vi ses , nu ska jag göra en kopp te och fortsätta att kolla på film!:)

 

 

 

 

 

 

 

pööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
ööööööööööööööööööööööööööös!

 

 

 

 

 

 

 

Av felicia - 8 september 2012 00:13

Filmen,va va helt Grym!den ligger iaf 1:a på min lista! , ligger och smsar med underbara personer,och ska göra det ett tag till:) men kör försiktigt peace out!



Pööööööööööööös!

Av felicia - 7 september 2012 22:04

då taggar man cola , popcorn och en prinsessas dagbok:)

Av felicia - 7 september 2012 17:00

Idag har jag haft ont som sören men bortsett från det , super kul! På idrotten så kunde inte jag o ellen va med för båda har skadat ryggen och vi skulle ut och springa så vi fick stanna kvar:)men iaf bjuder på lite bilder!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards