feelice

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av felicia - 3 juni 2012 21:43

jag satt och läste en blogg och hon hade frågestund och där var det ngn som hade frågat vilka som hade varit taskiga mot henne och vilken bokstav dem börja på då ville jag bara göra det också så här :


I,I,I,I,J,J,J,J,II,JJ


pözz

Av felicia - 3 juni 2012 14:09

nu e det dags för frågestund!


fråga 1 . Vad heter din pojkvänn?

svar: Hubert

Fråga 2. Vilken är din favorit färg?

svar: Vit , lila och turkos!

Fråga 3. Vad heter du i efternamn?

svar: Moberg.

Fråga 4. Jag har 3 förebilder den första är Alexis Bledel i gilmore girls för hon är sig själv till 110 procen! , och sen är det Annica i big brother för hon har fått ta så mkt skit och ändå lever hon sitt liv! och min sista förebild är Juliah hon har förlorat halva sin familj och är så jäkla stark jag fattar inte hur hon orkar jag beundrar henne stort ni kan hitta henne om ni klickar på denna länken det var så jag hittade henne -------> Http//:www.juliahofsweden.myshowroom.se.

Fråga 5.Vem/vilka är din/dina bästa elr närmaste vänner?

svar:just nu är det Vanessa , paula, Linnea och Isabella.

Fråga 6. Varför är du en så bra bloggare har du några tips?

svar: Tack så oehört mycket för berömmet allt jag gör är att vara mig själv!

Fråga 7. Gillar du serien Vänner?

svar:Det är inget program jag precis följer men ja det funkar ju.

Fråga 8. Vilka/vilken blogg följer du?

Svar: kensas.se , juliahofsweden.myshowroom.se , shenie.se zarish.blogg.se och isabellagrahm.se

Fråga 9.Vad tycker du om lösögonfransar?

svar: Om man sätter dem rätt och dem inte är för långa är det väll helt okej.

Fråga 10. Har du ngr kusiner?

svar:Ja en hon är 1år och heter Lizzie.

Fråga 11. Har du några bonus/plats/låtsas kusiner?

svar: ja! det har jag faktiskt dem är helt fantastiska och så busiga och söta! dem heter Stella , Vilmer ,Olle och Niilo! dem är så otroligt sötA!

Fråga 12.Hur håller du så bra form?

svar: Tack om du tycker det jag springer lite och så tränar jag thaiboxning!

Fråga 13. Har du några bonus fastrar/mostrar?

svar: Ja faktiskt!!!!!! Dem heter Annelie och Charlotte! Dem är så snälla och snygga såklart! nejmen dem är verkligen jätte snälla!

Fråga 14. Vad äter du till frukost?

svar: Jag äter faktiskt inte frukost ofta!

Fråga 15. Vilka tv-serier kollar du på?

Svar: Greays anatomy , Glee , The middle , Big brother.

Fråga 16. Vilket är ditt lycko tal?

svar: 3 och 9,7!

Fråga 17. Följer du tv-serien Glee?

svar: Jepp!



resten av frågorna får ni i ett videoinläägg!




pözz!

Av felicia - 3 juni 2012 12:26

ni har på er till 13.00 och skriva era sista fråger efter det så ska jag börja sätta ihop frågorna tack så hemskt mkt för er som skriver att jag är er förebild börjar nästan gråta!





pözz!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards