feelice

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av felicia - 30 juni 2012 15:24

han tyvärr inte göra ett videoinlägg:( så jag skriver dem i ett inlägg istället  så att:)

 

 

 

helgensplaner:):

Idag: vaknade upp runt 07:40 och skulle åka till venestad loppis:)

(det är inte att man står en och en och säljer det är typ dem som vill hjälpa till får det liksom och så står man i olika stånf t.e.x porslin , lampor osv) jag och ett gäng tanter och min faster stod i kläder ! hihi:)

men sen kom jag hem vid 14:00 tror jag elr tidigare så käka jag sen kollade jag lite på gilmore girls och chillade sen nu satte jag mig framför datorn för att fixa lite med bloggen och juste målade naglarna dem blev lila:) väldigt fult men jaja:) och snart så ska vi åkta till mammas kompis för lite mat , kub osv!:) chill:)

 

Imorgon: Chilla på dan kanske bada i poolen kanske ringa ngn och sen på kvällen ska vi på födelsedagskalas hos min "moster" Lotta som fyller om jag ska vara ärlig så vet jag inte(!!!!!!!!)  och där kommer va lite trevligt folk:) sen så är min härliga helg över:(

 

 

 

 

 

 

 

hola senitita!!!!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards