feelice

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av felicia - 2 juni 2012 23:23

nu har jag precis dragit på mig min one-pice och tvättat av mig sminket satt upp håret i en knut och ska bara mysa och blogga lite såklart.Just nu så bloggar jag och gör det som jag skrev innan juste! ni har kommenterat att ni vill att jag ska ha en frågestund och så klart gör jag det då! men isf så blir det vi ett inlägg. Men kommentera frågaorna här så gör jag en frågestund nu elr i kväll! men jag antar att jag kmr att svara på runt 30-50 frågor men jag svara nt på frågor som ang min pojkvänn (inom vissa gränser du såklart namn och sånt är självklart en fråga som jag svarar på ). men sätt i gång och kommentera!

Av felicia - 2 juni 2012 22:14

ligger här framför hela säsong 1 av solsidan och tjockar mig med fanta exotic & pringoooals (dem har skrivit så på förpackningen) och dippa en mkt god en! men har inte ätit så mkt av det för typ orkar inte hehe lazy girl here!ska berätta lite vad jag gjort i dag först vaknade jag vid typ 08.20 elr va det 10.20? hmm... men iaf we moving on peapole! moviing on ! och så va jag med min syster typ i ett par timmar sen så duschade jag fixade mig och valde kläder osv. Sen körde vi ut till härlöv på intersport (TROR!) jag outleten då occh så hittade jag en snygg one pice fast inte äkta då som jag fick av min snälla pappa sen åkte vi och käkade på max , sen åkte vi hem jag typ låg på min säng och kolla tv och typ sov så det var ju najs sen när syrran hade sovit middag så kom hon in till mig så lekter vi (hon är 3 så ja lekte) och sen har det inte hänt så mkt mer men bara så ni vet så mår jag bra i kroppen men har fortfarande väldigt ont i örat ba så ni vet!



pözz!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards