feelice

Direktlänk till inlägg 2 juni 2012

håret i en knut och tvättat av sminket!

Av felicia - 2 juni 2012 23:23

nu har jag precis dragit på mig min one-pice och tvättat av mig sminket satt upp håret i en knut och ska bara mysa och blogga lite såklart.Just nu så bloggar jag och gör det som jag skrev innan juste! ni har kommenterat att ni vill att jag ska ha en frågestund och så klart gör jag det då! men isf så blir det vi ett inlägg. Men kommentera frågaorna här så gör jag en frågestund nu elr i kväll! men jag antar att jag kmr att svara på runt 30-50 frågor men jag svara nt på frågor som ang min pojkvänn (inom vissa gränser du såklart namn och sånt är självklart en fråga som jag svarar på ). men sätt i gång och kommentera!

 
 
Petra Olsson

Petra Olsson

2 juni 2012 23:35

jag har 7 frågor och jag vill bara också kommentera att din blogg är bäst! jag läser den varje dag den är så 7kt bra! du är min förebild du är bara dig själv till 100 procent jag vet att du har fått mng negetiva kommentarer men du tar dig i genom det ändå!<3<3<3<3


1. Vad heter din pöjkvänn?
2.Vilken är din favoritfärg?
3.Vad heter du i efternamn?
4.vem är din förebild och varför?
5.Vem/vilka är din/dina bästa elr närmaste vänner?
6.Varför är du en så bra bloggare har du några tips?
7.Gillar du serien Vänner?




Pözz!!!!

http://?

felicia

2 juni 2012 23:47

tack så jätte mkt petra sitter nästan och gråter du är så snäll!

 
Ingen bild

Elin

2 juni 2012 23:39

du är min största förebild som Petra skrev allt håller jag med om! jag har också 7 frågor hoppas du vill svara !


fråga 1. Vilka /vilken blogg följer du?
fråga 2. Vad tycker du om lösögonfransar?
fråga 3. Har du ngr kusiner?
fråga 4. har du ngr bonus/plast/låtsas kusiner?
fråga 5. Hur håller du en så bra form?
fråga 6. Vad äter du till frukost?
fråga 7. Vilka tv-serier kollar du på?





som du alltid skriver pözz!!!

 
Ingen bild

Tyra!!!!!!!!!!!!

2 juni 2012 23:45

hej , jag har 13 frågor till dig och vill bara passa på att säga att du e min förebild och din blogg är bara bäst och dem flesta jag känner tycker också det.

1.vilket är ditt lycko tal?
2.följer du tv-serien glee?
3. har du någon gång ridit?
4.vad vill du bli när du bler vuxen?
5.Hur gammal är din pojkvänn?
6.tycker du om att skriva förkotningar för du gör det typ hela tiden hehhe.
7.är det jobbigt att få negetiva kommentarer?
8.hur håller du dig så stark?
9.vilken årstid tycker du om bäst?
10. tycker du jag är jobbig med alla dessa frågor?
11.om du följer solsidan vilken säsong tycker du bäst om?
12.dömmer du boken efter omslaget du fattar?
13.tycker du om justin bieber?




som du skriver


pözz!

 
emile

emile" title="http://ingen.blogg.se]emile[/url]" target="_blank">ingen.blogg.se]emile[/url]

3 juni 2012 12:03

hej , din blogg är bara så bäst! läser den varje dag din design är helt underbar! jag har 14 frågor till dig!

1.kan du göra en videoblogg?
2. kan du göra en video blogg om dina morgon rutiner?
3. gillar du och baka?
4. är det kul och vara populär bloggare?
5. hur många besökare har du på en dag?
6. vad tycker du om att blogga på bloggplatsen?
7. kan jag få din auotograf?
8.är du populär i skolan?
9. vilken skola går du på ?
10. var bor du?
11.miley cyrus vs selena gomez?
12. har du varit på liseberg?
13.gillar du chokladbollar?
14. hur ofta springer du och vrf?


pözz!!!!

http://jag har ingen.blogg.se

 
Ingen bild

Emma.

3 juni 2012 12:26

din blogg är 7kt bra älskar den!
jag har 20 frågor!

1.hur länge har du och din pöjkvänn varit tsm?
2.Läser du tidningen Julia?
3. Tycker du one-picer är snygga?
4.vad äter du till frukost?
5. Kan du göra fler videobloggar?
6. Hur mng unika läsare har du per dag?
7.Tycker du om kim kardashian?
8. Vilken tid går du och lägger dig på en skolkväll?
9. Jag har läst att du kollar på Glee vilken är din favoritkarakktär där?
10. kollar du på mtv?
11. Har du ngr skönnhetstips?
12. Stör du dig på folk som stavar fel?
13. Vad heter dina bonus kusiner om du har ngr?
14.Har du ngr låtsas/bonus fastrar elr fabror elr mostrar elr mobrar?
15.vrf är du så söt?
16.Vilken är din favorit månad?
17.vilket är dit favoritnamn?
18.Vem har gjord din design?
19.tycker du om kaffe?
20.tycker du om te?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia - 18 februari 2013 17:01

Hej! ville bara säga att jag kommer n stänga ner denna bloggen , för att har bytt till blogg.se istället så där kommer ni kunna hitta mig! här är min nya blogg             www.feelice.blogg.se ...

Av felicia - 12 februari 2013 08:00

Hej! Idag ska vi åka skridskor Ute....hela dagen haha :) vi for se hur det går med klumpiga mig! Men jag är en sån person som HATAR termo byxor så jag har typ 15 par varma leggings hahahahhahahhhhaha men ja o sen hat jag min mysiga tröja från hollie...

Av felicia - 11 februari 2013 14:01

Hej ! Nu sitter jag på hemkunskapen o har precis gjort muffins med Mirjeta fett goda blev dem! Men vi ses sen Pöööööööös ...

Av felicia - 10 februari 2013 12:36

Hej! Har precis varit nere o käkat frukost o fixat mig !

Av felicia - 8 februari 2013 07:57

Hej ska snart springa iväg till bussen men ni ska få en dagens outfit nu! tröja: vero moda 549 Kr. byxor : cubus 199kr ...

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards