feelice

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av felicia - 2 oktober 2012 16:09

sryy för jag inte bloggat idag men har inte pallat haha <3 men tagit spruta idag ........ den gjorde skit ont men Tea var ju med så "Moraliskt stöd" eller om man nu kan kalla det för det  , så jag började as garva haha :) Ellen skrek och jag skratta haha:) , men sen har det inte hänt så mkt mer:) men har iaf precis kommit hem:)<3 ska snart baka lite muffins hade jag tänkt det var länge sedan jag bakade faktiskt så vrf inte:)? choklad muffins blir det nog elr ngt mer åt det avancerade hållet ngt av  det blir det iaf!:) men jaaaa , ska dricka upp mit te och börja baka baka baka:) Det kommer upp bilder på mina troligen fina bakverk som jag kmr göra snart:) men iaf löööööve you guys och peace uot!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pööööööööööööööööööööööööööööööööööööös!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards