feelice

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av felicia - 29 oktober 2012 22:18

Hej bloggisen! , as skönt o ha lov ju!:) , men nu när man skruvat tbx klockan är det ju både skönt men man blir ju såklart tröttare! , men aa vad jag gör nu är väll kollar lite bloggar messar med Alex haha standard vi älskar verkligen att göra smileysar (stavning) , men ja annars juste ska på stan imon igen haha med Alicia o Annie chiiiilt:) , o juste på fredag ska jag till malmö o torsdag blir det bio med bästaste Alicia , Annie o ngr fler! men aa nu ska jag väll helt enkelt avsluta detta inllägget med smielisar!!!   

Av felicia - 29 oktober 2012 16:31

Jag haar precis kommit hem ffrån stan va där med mormor  hehe:) , myzz va det iaf fick me mig en finn stickad tröja iaf det va altt haha:) , messat med en del folk under dagen Hahha jag o Alex älskar verkligen o göra smylisar (stavning) , men åkte va iaf inne i stan vid 1 :) , ska ditt imon igen med Annie haha älskar o va i stan:) , men mm , ligger nu i soffan o halv sover medans Alice kollar barnprogram på tv:n , ska snart fixa chokladmjölk mmmmummms! ;) men ja kolllaar lite chilliga bloggar o sådant men jaa har inte så mkt er o säga + fy vad skönt att ställa tbx klockan!!!! men aa ses sen bitches lavio!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
öööööööööööööööööööööööööööööös!   

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards