feelice

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av felicia - 26 oktober 2012 20:34

jao....

från början skulle jag bara slinga hela håret blont o ngr slinger brunt , sen när jag skulle tvätta av håret hos frisören , o hade fönat det så blev det som jag hade färgat det!!!! , så nu är jag brun i "underhåren" o blond o lite gamal färgad övrigt!!! o när vi va hos frisören passade vi på att plocka mina ögonbryn också de så ut som värsta skogen så nu e jag som en ny människa CHILLL! , kan tyvärr inte ta ngr bilder för har inget bra ljus men kan se imon om jag kan ta då ... men aa vi ses bitches

 

 

 

 

pööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
ös!

Av felicia - 26 oktober 2012 17:21

Hej!
Sitter nu hos frisören slingar nästan hela håret!!!!!! ,ska bli kul o se resultatet! , sitter nu med massa folie i håret och har en såndär värme grej över mig! Men Aa vi ses sen så







Pöööööööös!

Av felicia - 26 oktober 2012 11:42

hej!

det är ju elevens val idag och  jag fick skoltidnig vilket jag ville! , och jag o Alicia jobbar tsm :) vi får runt 2 sidor att fylla! , jag skriver iaf om mode o skönhet och sånt o Alicia skriver nog om recept :) , vi tog en liten pause nu har ju jobbat sen nio så bengt sa att vi ffick det så nu sitter jag o Alisia o Hannah o bloggar o fb : ar lite och klockan 12.00 ska vi börja arbeta lite!'men ja vi ses sen så












pööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
s!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards