feelice

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av felicia - 21 oktober 2012 12:52

HEJ!

jag har då tagit en pause från allt bloggande ett tag och ärlig talat var det skönt att ha ett liv som inte bara kretsar runt bloggen , har haft mycket att tänka på den senaste tiden.Men nu är jag tbx och ska försöka blogga som vanlogt! , men iaf i fredags så stack ja på cc med Lina träffade Alicia , Hanna , Louise , Tea , Linn ngr fler och sådär :) det va sjukt kul , va där till 00.00 ungefär (dem stängde då) , dansade i fem timmar i höga klackar smart drag felicia elr ???? sen klockan 07.00 va det uppstigning då jag skulle duscha o packa , och dra till sjung gung (hadde absulot inte ont i fötterna och va inte as trött nej då *host *host* ) , och var i lund vid 10.00 sen , så repeterade vi i stort sätt hela dagen hade så jäkla roligt igår , Jag , Julia o Nicole följde efter ngr Hahha:) , omg så kul vi hade , det går inte o beskriva det var nog den bästa dagen i mitt liv seriöst!!!! , sen vid 18:00 var det show time!!!! , tänk o va där från 10.00 - 20-30 rätt så lång dag!!!! det är liksom 10 timmar!!!!! as jobbig dag men också den bästa då jag snacka med the monike o flera! , det hände alltså igå! sjung gung är liksom det bästa som finns ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! , men va hemma vid 22.00 igår iaf somnade en timme efter jag kom hem haha!!! , men idag har jag skit ont i halsen skrek ju som värsta huliganen i går med Julia så...haha ;) men ska sova nu igen hahha är bajs trött men vi ses sen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööös!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards