feelice

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av felicia - 1 juli 2012 21:53

kom hem för ett par timmar sedan:) orkade inte bloggam men nu så!!!! ett videoinlägg han jag inte och pallar inte göra ett nu så kanske imorgon om jag pallar:) men iaf på onsdag blir det tosselilla!!! älskar tosselilla älskar det ba! ska ringa runt lite till ngr vänner och fråga om ngn vill hänga med:) det kan ju bli trvligt elr) men iaf lyssnar på Dont stop beliven ! med journy:) lite ovant min musik stil men iaf nu ska jag gå och fix amig kanske duscha sätta uupp håret och tvätta av sminket::))))))))))))))

 

 

 

 

 

 

 

ps. det går inte att godkänna kommenteraerna vet inte varför för jag har över 600 icke godkännde kommentarer irriterande!!!! men iaf

 

 

 

pöss!!!!!!

Av felicia - 1 juli 2012 14:40

hola seniorita!!!!

precis ätit lite och badat i poolen och chillat:) igår va en toppen kväll:) vi hade trevligt spelade kub , käkade kyckling sallad åt ostbrika godis och så sen spelade vi lips till x.box och bowling:) det va skit kul och sjunga lite:) och jag o Hannah sjöng den här låten ellr va det mamma??? men iaf fasnade vid den älskar den vet att den är lite gamal men wtf!!?? den är ju så freaking god !!!!:) idag ska vi också bestämma vilken dag nästa vecka vi ska till tosselila !!!! wiiii älskar vissa karusseler och vattenrutchbanor så att:) men länk till den braiga låten får ni lite längre ner , nu ska jag snart börja fixa mig och välja outfit och faktiskt GÖRA!!!!! en videoblogg!!!!!! wii!!! men iaf Wow vilken bra låt älskar när dem säger "LIKE A CHILD MISS HER BLANKET" vet inte vrf?!? men iaf nu måste jag rörra på mig om jag ska hinna med allt jag har lovat fy vad fort jag skriver kom jag bara på precis det är därför det blir lite fel ibland:)

 

 

 

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards