feelice

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av felicia - 11 juli 2012 13:17

hola every body!<3 jag tänkte göra ett inlägg där jag svarar på en fråga som ställts väldig väldigt mycket nu för tiden!<3 och vad jag ska denna dag!!!

vi börjar med dagens planer!<3


det rengnar ju faktiskt 7kt mkt idag , men kanske ska in till stan och åka lite karuseller!>3 och lite sånt najs<3!

 

men nu så tänker jag skriva "svar på tal"  så det här är en fråga jag alltid får! så nu så svarar jag och berättar som det e!
 frågan e den här

 

umgåd du aldrig med bella mer? har inte hört ngt om henne lika mkt som jag gjorde innan?

svar: Nej det gör jag inte och det är för att ni kommer nog i håg den saken som hade hänt på stan? ja iaf kan inte släppa den och tyckte inte alls att det var ok!!! sen får folk tycka att det är ingenting att bli ledsen av men thats it och jag tycker att om man skulle vara en riktig bästis så skulle detta aldrig ha hänt! så nej jag imgås inte med henne och tycker inte så mkt om henne mer för det va inte ok det som hon gjorde! och det ÄR oförlåtligt! sen skiter jag i vad hon tycker! men hon kommer aldrig bli förlåten bara så hon vet!!!

 

okej nu vet ni hur det ligger till hoppas ni får en bra dag så ses vi sen!

 

 

pöss!<3

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards