feelice

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av felicia - 21 juli 2012 23:20

Snart så ska börja dra oss hemmåt och då ska jag käka liten popcorn och kolla en film!:) chill! Ses imon mina underbara läsare!

Av felicia - 21 juli 2012 17:33

Här är en bild på dagens outfit!

Av felicia - 21 juli 2012 16:06

hej sunshines!:) har redan fått 60 mejl på min nya fan-mejl:) men ja om 2 timmar ska jag iväg som sagt så får väll göra lite blogg jobb nu och sen så får jag väll börja fixa till mig lite är liksom helt osminkad och så nu så att :) har musiken igång och tv:n i rummet men iaf ska börja också moppa golvet så det blir fräscht elr så hoppar jag det är så 7kt trött:) vet inte hur jag ska ha håret riktigt ikväll:)kanske  lockar:)? elr bara platt? jaja ho knows liksom!? not me! funderar lite redan nu på outfiten och en sak till i onsdags så blev det lite shopping hittade mig en jätte fin "Champion" tröja ni vet nog vilken märke det är men en märkes hood tröja har ingen dött av:)



bjuder på ett par gamla bilder också!

 

             

Av felicia - 21 juli 2012 15:00

hej,bloggisen nu e det så här att min inkorg svällar över med mejl från er  ! så nu har jsg äntligen tagit tag i problemet och skaffat mig en fan mejl så den här adressen ska ni mejla till! feelicefanmejl@hotmail.com  men iaf kl 18 så ska jag iväg till min mobror och hans sambo också kommer typ nästan alla på mammas sida tror jag :) så ska vi käka lite:) chill:) men iaf pöss!

Av felicia - 21 juli 2012 13:28

hej , bloggisen idag har det varit en hederlig städdag i mitt rum fått dammsugat , dammat ska nog moppa golvet rengjort under sängen!!! så skönt och nu vädrar jag för fullt så ja hittade också min jet set klocka gud som jag letat !!!!och så har jag också hittat min mus (till datorn) så iaf kollade igenom mejl ock så precis hittade rättså mng this or that frågor ni vet!:) så tog fakrsikt en från en tjej som va jätte gullig!hon hettte Hilda och va 12 år och va skit gullig! men ville så gärna att jag skulle välja henne så vrf inte liksom!?

 

 

 

 

                                                  
       this or that!

                                                  
               nagellack/utan

                                                  
           a/y

                                                  
  Cypern/
bulgarien

                                                  
    bloggen/skola

                                              Facebook/ingen Facebook

                                                  
       svart/vit!

                                                  Sex and the ciy/ Glee

                                             Jessica parker/Jeniffer aniston

                                                  
   
musik/ingen

                                                  
     

 

 

 

 

det var allt pöss!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards