feelice

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av felicia - 8 juli 2012 23:36

Just nu kollar jag på tv :) detta blir mitt sista inlägg tror jag för ikväll orkar nog inte Göra fler sen:(

Pöss & godnatt!:)

Av felicia - 8 juli 2012 17:33

På maxi fick mamma också med sig jordgubbar som vi.smaskar på nu
Mumma!

Pöss

Av felicia - 8 juli 2012 16:53

Juat nu så sitter jag i bilen och väntar på mamma som köper lite mat :) vi ska grilla Wii jag bestämde mat hihi!! BaconHamburgare med keso/pommes/sallad och Bröd !!! Mumma! Sen ikväll ska jag väll chilla sönder tv står på schemat lite design fix ringa en tjej Ang min blogg:) och lite sånt! Och lyssna på musik och chilla sönder!

Pöss!

Av felicia - 8 juli 2012 16:37

Just nu så sitter jag i bilen påväg hem från badet hade jätte roligt med Alice :)

Nu ska ni få en sneake Peace av min outfit!

Pöss

Bjuder på några random bilder också

Av felicia - 8 juli 2012 14:06

1.jag har fotfobi!
2.jag är beroende av min mobil:)
3.när jag är själv hemma så sjunger jag alltid:)
4.jag hatar joggingbyxor!
5.jag borstar håret minst 5ggr om dan!
6. Jag sägee ordet typ,chilla och mamma ofta!

Av felicia - 8 juli 2012 13:35

Sitter i bilen påväg till torsebro badet!!!! Jippi!! Ska bli så skönt att få svalka sig lite:) solen steker ju som in i här idag!:) men bra uppdate lovar jag er bloggar lite då och då idag men ikväll blir det kanske ngr bilder yey!


Bjuder på etr par bilder ja har ju en stor fett finne på näsan och massa värmeutslag:( så ser inte så fin ut:(


Pöss!

Av felicia - 8 juli 2012 11:09

Hola seniorita!
Har precis vaknat ligger i lin pyjamas/ nattlinne och myser o bloggar os där:) ska snart gå ner och fixa lite god frukost:) och lite så ni ska få ett videoinlägg om mina planer faktiskt. Jag ska nog börja göra videoinlägg varje dag:)? Vad sägs om det? Förlåt fort farande för att era kommentarer inte är godkända det är ngt fel på bloggplatsen kommentarerna växer ju varje dag så just nu har jag över 5000+ liksom! Och en sak till man kan ju bara ladda upp en bild i taget på bloggplatsens app:/((( buhu:(




Pöss!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards