feelice

Alla inlägg under juni 2012

Av felicia - 17 juni 2012 14:04

heyy < 3 nu har jag varit på bulöv fick med mig ett par saker , visar sen allt när jag har kmt hem. Nu ska vi käka sen ska vi sticka till Entre (ett stort köpcenter i malmö) kanske inte så stort men jaja dem bor typ brevid alla bra affärer nästan mitt i stan så att efter entre så ska vi köpa lite godis som jag kan ha på bussen hem sen blir det hemfärd

 

 

 

pösss

Av felicia - 17 juni 2012 10:59

heyy  sötisar! förlåt att jag inte bloggat på ett par dagar men är i malmö hos min moster så ja ni fattar ! men iaf i går så va jag i malmö (jag är det nu också) då åkte vi in till stan och shoppade jag handlade lite kläder vi var där ett par timmar sen åt vi på stan.Sen cyklade vi hem och kollade på en fim som min moster hade spelat in från igår!, sen efter filmen och ett par tv-pogram så bestämde vi oss för att gå på åbio så vi gick till datorn och bästämde bio och så :-) sen blev det lite fixande (kläder smink osv.) så gick vi till en thai resturang och käkade (man fick ju vänta hur länge som helst) sen när vi va klara så gick vi till Entre (det är ett stort köpcenter i malmö om ni inte visst det) där skulle vi kolla bio , vi gick till kassan löste ut våra biljetter och så sen begav vi oss in till bion , juste kanske ska skriva vad vi såg hehhe:-) vi såg men in back 3 den var bra:-)

 

sen kom vi hem vid typ 23.30 kanske? jaja sen så kollade vi tv och sen somnade vi och nu så sitter jag vid deras dator och bloggar:-) tog precis én dusch , och sen ska jag och min moster sticka till burlöv

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pöss<3

Av felicia - 15 juni 2012 14:50

Heyy bloggen !!!! Idag har jag haft avslutning så chill ngr tårar fälldes der är ju så att jag o dem andra 5 :orna ska sluta nu i denna skolan!:):-( både roligt och tråkigt kmr sakna dem andra i klassen vi har haft så kul tsm ni betyder allt för mig!!!! Men iaf efter avslutningen åkte jah o mormor in till stan och åt lunch sen ni så sitter jag själv här på busseb till malmö är väll framme om 1 h och typ 10-20 min?.ingen anning men iaf så har jag godis så jag chillar sönder här med.musik film (på mobilen) och dricka! Chill! Bay bay:) take care of you guys!?! Stat strong!?

Av felicia - 11 juni 2012 08:05

godmorgon! alla söta och pigga läsare! förlåt att jag inte har bloggat i helgen men jag har haft världen roligaste helg! men nog om det  nu så blir det skola sen ska jag och mamma dra till stan och handla kläder samt skor till skolavslutningen som är på................FREDAG!!!!!!!!!!!! jippi!!!!! jag vet att mng av er redan har sommarllov! och på fredag ska ja o mormor (kanske) ut och äta lunch på stan för det brukar vi göra och efter det ska jag själv ta bussen till malmö! och träffa Katarina! (min moster) och sen ska jag vara där hela helgen! SÅ kul!"!!!"!!! sen tar jag bussen hem på söndag!!!!!!! sen är jag hemma själv hela nästa vecka vet inte riktigt vad det blir men

mkt bad kan jag slå vad om!!!!! kanske jag och vännen drar till torsebro badet som vi brukar!!!!!




fellan <3

Av felicia - 6 juni 2012 18:22

eftee vi va hos min mammas vän så åkte jag och paopa till ikea och vi fick med oss saker till hemmet och även en as snygh bokhylla med dörrar (bild kommer) och en as snygg nattduksbord till mig så nu sitter vi här påväg pch jag dricker lite cola mumma!!!!!!!!!!!








 pözzz!0

Av felicia - 6 juni 2012 10:29

 heyyy ! idag är det sveriges nationaldag! Kul eller vad? naj , vet intee riktigt men ska snart i väg till mammas vän så kanske bloggar mmed mobilen vet inte riktigt när jag kommer hem men är rädd för dålig uppdatering för i bland funkar internet till mobilen och ibland inte:-(



pözz!

Av felicia - 5 juni 2012 18:51

jag vet iinte men helt plötsligt så lyssnar jag på per gessle med här kommer alla känslorna!!!! hahha! den är ju bra :-) inte för att jag är ett fan av han precis men gillat texten!


pözz

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards