feelice

Alla inlägg under juni 2012

Av felicia - 2 juni 2012 22:14

ligger här framför hela säsong 1 av solsidan och tjockar mig med fanta exotic & pringoooals (dem har skrivit så på förpackningen) och dippa en mkt god en! men har inte ätit så mkt av det för typ orkar inte hehe lazy girl here!ska berätta lite vad jag gjort i dag först vaknade jag vid typ 08.20 elr va det 10.20? hmm... men iaf we moving on peapole! moviing on ! och så va jag med min syster typ i ett par timmar sen så duschade jag fixade mig och valde kläder osv. Sen körde vi ut till härlöv på intersport (TROR!) jag outleten då occh så hittade jag en snygg one pice fast inte äkta då som jag fick av min snälla pappa sen åkte vi och käkade på max , sen åkte vi hem jag typ låg på min säng och kolla tv och typ sov så det var ju najs sen när syrran hade sovit middag så kom hon in till mig så lekter vi (hon är 3 så ja lekte) och sen har det inte hänt så mkt mer men bara så ni vet så mår jag bra i kroppen men har fortfarande väldigt ont i örat ba så ni vet!



pözz!

Av felicia - 1 juni 2012 12:31

jag kan inte ens ä-´ta för det gör så jäkla ont i örat när jag sväljer och just nu så mår jag verkligtn inte bra baea så ni bet



pösss

Av felicia - 1 juni 2012 10:36

usch omg alltså! jag har sagt det mng ggr men jag mår verkligen skit tog precis febern 38.2 ! har legat och bölat hela morgonen för har haft så ont och min kropp mår inte bra alls jag fryser ihjäl ich mår verkligen skit och jag har värsta diareen och vill bara sova men jag måste ju rycka upp mmig och inte ligga och kolla på tv hela dagen men jaja fåår väll fortsätta att knarka  tabletter och vid halv 5 måste jag  låtsas att ryckt upp mig och låtsas att må bra för jag gör allt annat en att må bra det västa som finns är att spräcka trummhinnan bara så ni vet läsare GÖR INTE DET! det är det västa jag har gått i geniom!



pözz

Av felicia - 1 juni 2012 09:15

jag kunde inte gå till skolan idag för jag mår piss så jag fick stanna hemma idag också men nu ska jag skriva hur läget är och sådär läget nu är lite feber ca.37-9-38.1 jag gråter för jag har så ont i örat och mår verkligen inte bra grätt direkt när jag vaknade för ont och jag mådde piss , och förlåt om ni äter när ni läser detta men det blev inte bättre av att jag fick diaree i natt. Så läget i dag är värre en i går men jag måste ju rycka upp mig så får väll knarka tabletter så att jag bler bra eller när pappa kmr hem får jag väll låtsas och må bra och ha ryckt upp mig och inte bara ligga hela dan 'och så men nu ska jag försök a gå nerf och ta ngt att äta men det gör så ont när man sväljer men få¨r väll försöka överleva nu måste jag gå och besöka herr.wc och bekämp<a min diaree pözz




pözz!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards