feelice

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av felicia - 3 augusti 2012 20:43

ligger nu isängen med en påse popcorn och en cola!<3 och ska sätta på en bra serie men kan ju inte va uppe så länge ska ju faktiskt till liseberg imon!!!!



pöss!

Av felicia - 3 augusti 2012 14:00

det här inlägget kmr handla om kost! och nästa om hälsa så det blir varranan!

 

här är ett tips på frukost!

 

du behöver:

soygurt vanilj! (det är mkt nyttigare)

hallon

kokos

solrosfrön

banan

 

blanda allt sen har du en nyttig frukost! sen tar du en springtur så har du en nyttig och hälsorik morgon!!!

 

 

pöss!

Av felicia - 3 augusti 2012 13:49

Skor converse
Väska Cypern
Tröja gina
Shorts kappahl

Av felicia - 3 augusti 2012 13:00

Det blev en kortis på stan Paula va tvungen att gå tillbaka till hotellet men fick iaf med det jag skulle ett par jeans och en Cola!:) (fy på dig fellan och dricka cola) men ska faktiskt springa av det på måndag så det så ska ju till liseberg imon och där blir nog en hel del onyttigtheter där också :) men iaf denimn jeans (ett jätte känt märke) dyra men kmr användas mkt!


Pöss!

Av felicia - 3 augusti 2012 13:00

nu är klockan 13.00 då är det dags för videoinlägg det blir ett videoinlägg från "videogirls" !!

 

 

 

 

Av felicia - 3 augusti 2012 12:09

Just nu så sitter jag på bussen in till stan , ska möta upp Paula där så ska vi leta efter jeans till mig fick ju nagellack på mina och eftersom jag ska till liseberg imon så känner jag att jag behöver nya! Sen kanske vi ska käka elr så köper jag käk med hem vet inte riktigt men nya jeans är iaf ett måste! Men ja nu har jag inte så mkt mer att säga men bra uppdate kan jag ju lova iaf!



Pöss!

Av felicia - 3 augusti 2012 12:00

det  här skönhetinlägget kmr att handla om conceler!!!!!!!

 

 

när du ska välja conceler så ska du välja en ton ljusare en vad du är!

du ska inte överdriva med conceler för då kmr det bara se fult ut täck ba det nödvändigaste!:)

conceler används vid att täcka finnar osv man kan samt ha den om man har mörka ringar under ögonen, conceler ska inte testas på handen testa istället den på halsen och se om den matchar din hudton , man kan ha den både under och över det vanliga sminket men jag föredrar under!

 

 

pöös!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards