feelice

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av felicia - 9 augusti 2012 22:36

Här är mina fyra nya nagellack!

De rosa & de orangea kmr ifrån bik bok det va 2 för 39:- så jag tog dem och självklart är dem ifrån depend


De gula & de svarta e från Åhléns ett kostar 25:- och självklart är märket depend!

Av felicia - 9 augusti 2012 22:12

hej bloggisen nu tänkte jag berätta lite om dagen:) först vaknade jag upp vid 10 tror jag:) sedan gick jag ner och kolla på en film med Alice sen va mamma tvungen attt ykla ner till affären så jag fick passa alice , då gick vi in till katten passar den igen och gav den allt den behövde och så:)sedan chillade jag ba nog till kl,12.00 och tog en dusch och fixade mig och målade naglarna lite (samlar ju) i metall färgat!:) sen så ja fixade jag mig och sådär och tog bussen in och möte upp min mobrors sambos syster tina , så gick vi runt på stan och sådär:) sen tog vi en fika vid 15:00 tror jag sen skaffade jag mig också 4 nya nagellack från depend:) visar bilder sen kan avslöja att det blev ett gult,rosa,orangt och ett svart:) den gula va inte så fin mmen behövde ett gult till min samling så köpte det:) men a sen stack vi hem till min mobror och hans sambos lägenhet (hon bor i katrineholm , så hon bor där så länge med dem). , vi kollade lite på gamla foton och sånt:) sedan stack vi ner till stan för att möta upp min mobrors sambo som slutade jobbet och vi skulle handla lite mat :) det blev tacos!:) sedan stack vi hem käkade kollade på film , lite av den filmen lol!:) men miley cyrus :) sen kom pappa och hämtade mig vid 9 och jag gick direkt in till katten men a

 

 

pöss!!!!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards