feelice

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av felicia - 13 augusti 2012 22:09

Skit vilken dag! Vi har varit och sprungit vi har ngn tävling i det mitt lag kom 2:a!!! Hahha killarna fick göra frukost hahha!!! Och gå upp tidigt och göra frukost imon :) sedan så chillade vi på rummet och jasmin hängde upp linneas nalle i taket med tejp:) sen så gick vi ut en runda och kolla runt lite och.sådär:)sen käka vi lunch pasta och köttFärsås blev det:) sen hängde vi på rummet och då kom fiddelia och isabell in och alisia (det stavas.så) och vi flummade.och så :) sen va det dags.att springa igen fast det va ingen tävling:) men aa så sen åt vi kvällsmat lite hamburgare blev det :) sen blev.det kyligt ute så.vi gick in och vi flummade rejält jag och fiddelia:) sen ja skulle.fiddelia och dem som va på vårt rum gå för att dem inte.fick va.där.längre dem gick precis.så.nu ligger.vi och käkar godis och lyssnar.på.musik!:) men Internet kmr.och.går här så.att.vet inte hur.mkt jag kan hållla er uppdaterade men ska försöka håll Er.uppdaterade.så ses vi imon och ja en sak till att jag låste in mig själv på toa och ledaren började och gapskratta o gud så satt där.i.en kvart men.ha





Pöss!

Av felicia - 13 augusti 2012 14:13

Just nu är vi på stranden!!!!!


Lite bilder på Engla , Elin , Antonia och Jasmine

Av felicia - 13 augusti 2012 13:30

Shit va kul vi har jasmine hon gömmer linnéas nalle:)

Av felicia - 13 augusti 2012 13:30

Shit va kul vi har jasmine hon gömmer linnéas nalle:)

Av felicia - 13 augusti 2012 07:47

godmorgon!

idag är det kollo!!!!!!!! ska bli så grymt roligt! men iaf jag vaknade upp för ca . 1 timme sedan (grrrrrrr...) då gick jag uåpp gjorde dagens make :) det blev en väldigt enkelt ba mascara och lite puder!:) så enkelt brukar jag aldrig köra men nu på kollot kmr det nog bli så!:) packade det sista tog ner täcke och kudde och ska rulla det som man rullar en sovsäck (ba täcket) om ni fattar nej det gör ni såklart inte men skit samma:) jaaaa.....men ja min kompis hämtar mig kvart över åtta:) så ja om dem har internet där så kommer det bli super uppdate iaf på kvällarna och på mornarna men det är dagarna som oroar mig  så atttt men iaf lovar bra uppdate idag iaf!:)

 

 

 

 

pöss!!!!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards