feelice

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av felicia - 12 augusti 2012 11:04

helluw mina små söta kaniner!:) sitter just nu vid datorn och äter upp gårdagens godis!:) mumms .... inte allt för idag va jag ba sugen på såna där chokladlinser så då äter jag upp alla och allt det andra är äckligt ..... i balnd har man såna dagar elr hur? men ja idag har jag precis inga planer mer än att städa och va med syrran eftersom jag imorgon ska åka på kollo!!:) ska bli så roligt men "granne" (hon bor lite längre iväg) ska också dit hon heter Antonia det ska bli så roligt! om ni tittar på typ i maj elr ngt när vi hade bollmariad då kan jag ju berätta hur grymt kul vi hade!:) men aaaaa , idag har jag som sagt inga planer det blir mest att städa va med syrran , packa (HATAR DET) och bestäma outfit till alla dagar och så där så man inte tar med sig massa onödiga kläder just det sen måste jag tvätta min bikini sen ska jag väll ba chilla runt här hemma och sola lite kanske kanske sätta upp poolen och sådär ba va med familjen eftersom jag åker i väg i typ en vecka? har ingen aning men iaf

 

 

ppööööööööös!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards