feelice

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av felicia - 25 augusti 2012 17:21

kom hem ifrån stan för kanske en halvtimme !:) fick med mig lite godis:) ska ha lite egen myskväll ikväll myyyyyyyyyyyyyyys! mamma pappa &alice ska in till grannarna och äta men jag stannar hemma!:) och gör mig ngt eget och äta eller kanske ringer fidde?:) fast tror hon va  på ngn bilmässa? annars kanske hon kude ta och släpa sig hit men ska iaf ringa henne:) men kollar nu på stylisterna på kanal5play som gick för typ ett år sedan tycker det är sjukt bra faktiskt:) kanske också skulle kolla på American pie 2 också om fidde kommer ? vem vet:)

 

 

 

 

pööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööös!

Av felicia - 25 augusti 2012 11:47

hellow !:)

tänkte skriva lite dagens planer det kan ju alltid va roligt och veta:) mormor rignde igår och frågade om jag ville följa med henne till stan idag föe hon skulle göra något:) så jag sa ju självklart ja, men ja tar bussen som går 12:07 , så ska jag nog köpa lite godis på hemmakväll samt strumpor!!!!! hittar ju inte ett ända par! sen blir det hem kanske ringa till ngn och snacka i telefon och ringa fiddelia och fråga om jon vill hitta på ngt imon och ba ha myskväll!:) men ja nu ska jag nog börja och avslutad detta fantastisa inlägget (NOT) och börja göra mig redo till en tripp till stan:)hittar ju inte heller mina skor som ag har tänkt att ha på mig:( gud hittar aldrig ngr skor därför lever jag i mina många converse och idag blir det nog dem vanliga helsvarta , vita blåa eller dem lila hmmmm.... har ju mng fler men inte så mng som passar till denna outfiten;(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
öööööös!  

Av felicia - 25 augusti 2012 09:24

Här kmr en liten. Del av mitt skolfoto 2012!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards