feelice

Alla inlägg under maj 2012

Av felicia - 22 maj 2012 22:45

ligger här i sängen och mobil bloggar lite najs :-) men jag e as trött så borde nog snart sova ska upp ite tidigare i mon för ska duscha med så najs men i af imorgon ska vi ha tyb snapphanetiden - lektioner?

men iaf pöss och godnatt



pöss!"

Av felicia - 22 maj 2012 21:28

idag har det varit 32 grader varmt i SKUGGAN!!!! så jäkla najs men iaf när jag kom hem efter skolan så satte jag mig ute i solen och stekte med ett glas KALLT! vatten med isbitar i och solade lite sen kom vilma in till mig och sen vet e fan hur det gick till men helt plötsligt hade vi vatten krig! hehe... sen tog jag en pause i vattenkriget och skulle sola ryggen så låg där på mon solstol och stekte sen kom vilma och sprutaade och hällde ISKALLT VATTEN FRÅN EN HINK! jag höll ärligt på och slå i hjäl henne! men jaja sen så har jag väll inte gjort så mkt mer har precis gjort mina läxor fast ska göra ngr i morgon oxå för pallade inte göra allt nu för är inte precis speciellt koncentrerad men jaja sen vid 22.00 - 23.00 så ska jag väll sova jag KANSKE skriver ett inlägg till men iaf pöss!



hömmör : det du??

Av felicia - 22 maj 2012 12:30

nu e det rast sitter här och gömmer mig och kollar på en sten så jävla najs alltså jag vette fan varför jag skrev detta inlägget men gillar att blogga med mobilen men mer på datorn för att det är mkt roligare att skriva men jag kan ju berätta lite mina planer för onsdag! efter skolan ska jag åka direkt till stan och kanske fråga om ngn kompis vill haka på och så ska vi fika och kanske köpa ngt men iaf sen ska jag hitta ngt till Alice eftersom hon fyller år på måndag! Då har vi också lägerskola!!!!!! jippi! så jävla kul vi kommer att ha sist så fy fan! men iaf tbx till ämmnet fy vad jag använder mng förkortningar nu för tiden!?! oj nu så skrev jag ngt annat jag är ju så ävla het najmen nu ska vi vara seriösa VAR VAR VI?.....JUATE! men vad ska jag köpa till henne en arbie docka ? pet shop en korv en hund en fisk en godisbit en kakka najmen jag vet e fan! men nu så ska jag återvända till mitt "gömmande" och tittande på stenande!



pöss!

Av felicia - 22 maj 2012 07:55

jepp det är 19 grader ute nu och jag ändrade såklart min outfit till en klänning och en lila kofta och lila converse! så snyggt men måste snart göra lite frukost glömde och göra det för fick fullt upp med min outfit hehhe min hejdå



pöös


hummör: stressad!

Av felicia - 22 maj 2012 07:39

snacka om sommar 17 grader varmt redan nu på morgonen snacka om sommar!  hoppas vädret håller i sig till på måndag för då har vi en efterlängtad läger sokla!!!!! men dagens outfit blev ett linne och en kjol och en kofta och vita converse alltid najs! ni kommer få en väldigt bra uppdatering idag som jag skrev i morse men  nu så ska jag fixa mig lite frukost och sen blogga lite och göra lite bloggjobb



pöss!



hummör:  

Av felicia - 22 maj 2012 07:30

nu har jag duschat och ska välja outfit det står i mellan jeans , jeansshorts , kjol ellr klänning???hmm.... allt barbent förstås tror jag har inte kollat vädret?? men iaf vad fan ska jag välja men iaf bra uppdatering ska ni få idag iaf pöss!



hummör: uschligt!

Av felicia - 22 maj 2012 06:45

jaow nu är jag tbx från min springtur det var riktigt jobbigt faktiskt sprang kanske 2-3 mil elr 3-4 naj vete 17 hur långt jag sprang men långt var det! så nu måste jag hoppa in i duschen för snart så ska jag ju till skolan så man måste ju hinna med en del så nu ska jag gå och fräscha upp mig!



hummör: svettig och vill bara duscha!

Av felicia - 22 maj 2012 05:15

jag har precis vaknat och ska göra mig redo för en springtur och sen ska jag till skolan 08:15 så att får nog lägga på ett kol så att jag kommer iväg vid 06.00 men iaf inga av er goa läsare är uppe nu men ni läser väl detta när ni känner för det jag vill bara säga tack för att ni har stannat kvar även när jag har så dålig uppdatering det här med bloggen går faktiskt väldigt bra har skit mng besökare! men iaf måste komma iväg nu!



hummör:   taggad!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards