feelice

Alla inlägg under maj 2012

Av felicia - 6 maj 2012 10:06

idag är daagens planer det här:


om en liten stund så ska jag o familjen åka och köpa blommor och luncha o.s.v sen ska vi till jula och jysk och lite såna affärer i härlöv sen kommre vi väl hem vid 4 kanske då ska vi kolla på handboll (hemma) och grilla och bara mysa kolla ngn film elr så! mys!



pöss!   

Av felicia - 6 maj 2012 10:02

nu sitter jag här och laddar över foton från mobilen till datorn så ni snart ska få lite bilder och videoklipp bland annat! och så ska ni få en dagens outfit också men det blir senare idag nu så ska jag blogga lite och fixa lite med bloggen och chilla men iaf hoppas ni får en bra dag idag



pöss  

Av felicia - 6 maj 2012 08:45

blev väckt av min syrra precis e SÅ trött!!!! och hungrig!!!!!




pöss  

Av felicia - 5 maj 2012 23:41

förlåt för dålig uppdaterning men jag måste sova nu är så trött



godnatt och pöss'!    

Av felicia - 5 maj 2012 16:09

Jag kom prrecis hem från gamlafarmor och farfar så nu ska jag snabbt byta outfit och snart iväg till kusinen! najs! lovar med uppdatering sen


pöss   

Av felicia - 5 maj 2012 09:21

har precis vaknat ligger här i sängen och myser! Ni ska få lite dagens planer och sånt chill! här är dagens planer! :


jag ska gå upp göra lite frukost och smothie och så ! Kanske en springtur men sen så blir det duschen och välja dagens outfit och så  vidare.

sen så blir det en tur till farfar och gamlafarmor kanske!

sen blir det nog chilla lite hemma och om  det är skönt väder kanske vara ute en stund!

ikväll så ska vi till min kusin och vara där o käka och andra kommer dit chill!




pösss!

Av felicia - 4 maj 2012 22:32

just nu ligger jag o käkar lite gott och kollar på mammor&mini modeller på tv 3 play! ni ska få bilder om några dagar för min dator har gott isönder så ja måste fixa ett par saker men iaf




pöss   

Av felicia - 4 maj 2012 22:09

sitter här i sängen med datorn i knäet och lite chips o godis o sådär också klart min is kalla cola!

jao nu ska jag kolla på lyckan i la för det missade jag i tisdags men iaf mer uppdatering sen



pöss!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards