feelice

Alla inlägg under maj 2012

Av felicia - 21 maj 2012 21:34

förlåt att jag inte har bloggat på ett par dag men jag har ju ett liv också najmen har inte riktigt orkat jag har tränat otroligt mkt och nu har jag precis kommit hem efter en lång och jobbig springtur! ska springa 3 ggr om dagen hela sommar lovet & dem dagarna + vekorna som är kvar av denna härliga terminen! men iaf lovar er världens bästa uppdatering imon!

Av felicia - 18 maj 2012 17:06

nu har jag kommit hem efter en runda på stan med bästa vännen detta shoppade jag:


godis!

nya skor!

cola!

present till alice



ålskar mina nya skor ni ska snart få en bild på dem!


Av felicia - 18 maj 2012 14:31

Sitter här ned vännen och fikar i mina nya skor så najs! Sen ska vi dra till hemmakväll och köpa lite godis och sen bara gå runt och kolla litePöss!

Av felicia - 18 maj 2012 11:59

nu ska snart dra till stan med bästa vännen då ska jag köpa ett par as snygga skor! här kommer bild längre ner och så ska vi äta kanske på ngn mysig resturang och bara chilla och så ska jag köpa pressent till Alice hon fyller ju år den 28 hon vill ha en pippi tröja så får ju leta efter det en äkta kostar väl runt 1000 kr? men jajja pöss! juste jag passar alice juste nu



hummör



bild:


så jävla snygga!

Av felicia - 17 maj 2012 14:39

nu har vi precis ätit klart maten och har hjälpt till att göra eferrätten det blir päron med after eight och glass! jag tycker om mina päron kalla så jag ska ha kalla sen blev det över ngra after egiht som vi kan ha till glassen mumms! lovar mer uppdatering sen nu ska jag gå och vara lite social och prata engleska ska förklara sen vrf



pöss!


hummör :   

Av felicia - 17 maj 2012 12:49

nu sitter jag här med ny målade naglar och väntar på 5 gäster mamma ska ha riktigt "kalas" den 27 tsm med min syster som fyller år den 28 så att men iaf har fixat mig har en söt kläning från h&m som jag köpte i går på stan! men iaf lyssnar lite på musik också najs! juste ni ska få dagens låt nu så att jag inte glömer det dagens låt är!!!




är tell my that you love my med victoria justic vissa tycker kanske att den är lite töntig men jag älskar den lyssna bara!

Av felicia - 17 maj 2012 10:07

godmorgon alla glada  och morgontrötta läsare! Nu ska jag snart äta frukost med mammis ! och sen idag blir det nog bra uppdatering och mys! idag kommer ni kanske få ett videoinlägg för jag känner att jag vill lägga in ett och att det var länge sedan jag gjorde ett videioinlägg men iaf idag är jag ju ledig från skolan det är ju dem allra flesta och det är ju najs! snart är det sommarlov längtar verkligen jag tror att denna sommaren ska bli den bästa nu har jag bestämt mig för att börja vara lite bättre på att uppdatera bloggen känns som jag gör lite lite inlägg men när man är bloggare så är det lite svårt och komma på vad man ska skriva om. Ni som kommenterar att jag ska ta väck min blogg för att jag uppdaterar för dåligt jag tycker att ni också ska förstå att jag har också ett socialt liv jag kan inte leva framför bloggen jag kan inte uppdatera var 5 minut jag har ett liv jag måsta gå till skolan och hinna med att träna samtidigt min vänner & familj det är så att jag gör jätte mkt för att bloggen ska fungera men jag håller också med er att om man har en blogg ska man självklart uppdatera men ni kan ju tänka hur det är att uppdatera var 4 minut elr bara blogga jag som sagt håller med i båda delarna! men jag hoppas att ni förstår mig också men jag LOVAR! att jag ska uppdatera mkt bättre i fortsättningen! Och ni som kommenterar negativt och skit visst kommentera ni det men whats the point? liksom jag fattar inte varför och ni kommenterar så bara för att ni är så avensjuka och det kan jag förstå men iaf ni som bara kommenterar posetivt I LOVE Y! ni är så underbara mina läsare betyder 7kt mkt för mig alltså! många av er har frågat om man kan få min addres så man kan skicka ett brev och på det svarar jag nu att ni får mejla till denna addresen felicia.moberg@hotmail.com jag svarar  gärna på mejl jag kollar min mejl typ var 4 dag , så att ni vet men nu ska jag gå och duscha och bara sjunga lite najmen vet e fan! najmen hejdå elr pöss!



pöss!


hummör:  

Av felicia - 17 maj 2012 10:04

grattis världens bästa mamma! hoppas du får en bra dag och är nöjd med dina paket och så ! ja det var väll allt jag ville säga


pöss




hummör:   

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards