feelice

Alla inlägg under maj 2012

Av felicia - 17 maj 2012 01:38

jag skulle bara göra ett snabbt och kort inlägg och skriva godnatt helt enkelt så förresten bara en film men iaf godnatt<3


pöss!

Av felicia - 16 maj 2012 23:57

älskade detta avsnittet av glee det var nog det bästa avsnittet jag någonsin har sett!!! det var så jäkla bra! nu ska jag duscha sen ska jag kolla en elr 2 filmer och sova så detta blir nog mitt sista inlägg för orkar nog inte göra ett till när jag har duschat men iaf nu ska jag snart duscha som sagt men innan ska jag öva lite på sången pöss!



hummör: det vet ni redan!

Av felicia - 16 maj 2012 23:45

imon ska jag bara va med mamma och så! baka en tårta till henne och bara mysa! vi ska väll upp vid 9.00-10.00 imon och då ska vi göra frukost till henne och sen ska vi sjunga för henne men jag har en liten överraskning som innehåller en egen skriven låt som jag ska sjunga för henne sen och på hennes kalas! Men iaf nu känner jag mig hungrig så ska nog ta ngt att äta men iaf pöss!




hummör:  &   &   

Av felicia - 16 maj 2012 23:31

gårdagens låt var Call me maybe med Carly Rae Jepsen!




dagens låt är Starships med Nicki Minaj!



hummör:   &   för det som hände på stan




pöss! 

Av felicia - 16 maj 2012 23:04

nu e det pause på glee så passar på att blogga lite som sagt kollar jag på glee! älskar deras kläder! jag är väldigt trött idag vet inte varför?..hmm men iaf är fortfarande ledsen av det som hänt på stan och dem som gjorde det iaf den enna av er kan glöma mig! men iaf nu glömer vi det och går vidare.Ni fick ju inget "dagens låt" igår så idag ska ni få 2 stycken det kommer om ett par minuter vänta nu tar batteriet slut vänta bara lite...Så nu är jag tbx! var var jag? juste jao ska lägga ut ett avsnitt i nästa pause av glee! då blir det väl om en kvart elr men iaf nu börjar det måste gå!



hummör: och   fortfarande för det som hände innan!


pöss! 

Av felicia - 16 maj 2012 17:28

idag har jag varit på stan nog värsta stan rundan någon sin vill inte skriva vrf här men blev verkligen ledsen. Men iaf nu så sitter jag här och bloggar lite & gör lite bloggjobb men juste i stan så köpte jag tillslut en present till mamma men vill inte skriva det här för hon kanske läser det hon fyller år i mon så köpte en sak till henne! som hon verkligen behövde! sen köpte jag med mig mat hem från stan och så ! sen för ett par timmar sen så ville alice ha glass tyckte så synd om henne för hon har hög feber och spräckte andra trumhinnan! så cyklade ner till affären och köpte det! men iaf pöss!



hummör:   (för det som hände på stan) men förutom det så är jag 


pöss! 

Av felicia - 15 maj 2012 16:55

ligger här i sängen och käkar godis och gör lite bloggjobb! och så vidare just nu lyssnar jag på call my maybe snart ska ni få "dagens låt"



pöss!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards