feelice

Alla inlägg under maj 2012

Av felicia - 9 maj 2012 07:58

jag ska berätta vad jag gjorde igår eftersom jag inte skrev ngt igår! men jaja efter skolan låg jag och klagade på min jävla höft för den gjorde så jäbla ont men  sen så fick jag ett par panodil så rättade sig fortfarande ont men kunde gå iaf. Sen gjorde jag och Linnea väldigt kul saker och diskuterade OM vi ska sova över i helgen isf ska det bli NAJS!  

Av felicia - 9 maj 2012 07:53

idag hade jag tänkt ha luggen nere men nejdå då ska plattången självklart inte funka och luggen står självklart rakt ut men ska ha den i klämma idag och se om den rakar till sig (det lät konstigt). Men min J****la höft vill ju inte som jag vill vaknade 06.00 och skulle springa men kunde typ inte ens jogga det gjorde så fruktansvärt ont!!! så ngn springtur idag blir det inte men en massa alvedon och panodil blir deet det kan ni skriva upp!!!!



pösS!!

Av felicia - 9 maj 2012 07:46

när jag kollar min statistik här på bloggen har jag bara haft 20 läsare denna månaden jag ska bara säga att bloggplats har gjort fel för när jag ska logga in på bloggplatsen och kollar min stistik här har jag haft över 400 läsare denna månaden asså blir faktiskt lite sur över det!!!!



pöss!

Av felicia - 7 maj 2012 16:57

har precis sprungit en runda runda 2 avklarad!!! ska springa minst 2 runder per dag så ska man nog få upp formen lite! sitter här med te och äpple!

Av felicia - 7 maj 2012 06:00

godmorgon nu ska jag springa en runda !

Av felicia - 6 maj 2012 19:40

vi beställde burger king istället mumms!!! men iaf imon så ska jag springa vid 6! sen kommer jag väl tbx vid 07.00 sen ska jag ducha och så I WANT THE EDGE OF GLORI!!! förlåt lyssnar på den låten men iaf var var jag? jaha! jao och sminka mig o.s.v sen e det dags för skola vi ska ha egen lektion på idrotten lite nevit men jag klarar det vi ska ha som uppvärmning att man ska vara i 2 lag man ska börja springa 4 varv sen ska man ta dem där stora feta tunga maddraserna och puta till andra sidan och tilbaka och sen då springa 4 varv och sedan lägga sig elr sätta sig på mattan och det laget som gjort det först vinner! och som "huvud aktivitet" ska vi ha badminton och basket! ganska najs ändå !

Av felicia - 6 maj 2012 13:42

jag ska fixa min design lite jag undrar vilken färg/färger och mönster jag ska ha som "teman" tycker rosa e fint men vill prova ngt nytt snälla kom med ideer!


pöss!


Av felicia - 6 maj 2012 10:10

idag kan det  nog ändå blir 16-18 grader tror jg det är ändå rättså skönt sitter ute i solen nu med min smothie och chillar och myser!



detta inlägg var meningslöst men det bjuder lila jag på !   

 

 

jag e som sagt rättså puckad!    

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards