feelice

Alla inlägg under augusti 2012

Av felicia - 2 augusti 2012 14:00

hej bloggisen kl.14.00 varje dag så kmr det komma upp ett hälsa&kost! bra va jag brinner verkligen för hälsa & kost och skönhet! så det kommer jag att skriva om i bloggen! så här kommer mitt första hälska och kost tips!

 

 

 

 

                                                  
     VITAMINKICK!

 

 

 


 

 

1 banan

2 decileter blåbär elr hallon

2-3 deciliter apelsin juice

 

gör så här:

blanda alla ingridienserna i en mixer och mixa! Har du en stavmixer blanda allt i en bunke och mixa loss!. Addera några isbitar för extra coolt resultat det här är enkelt nyttigt och supergott!

 

 

hoppas ni gillade mitt hälsa och kost inlägg så ses vi imon klockan 14.00 med ett nytt hälsa och kost!inlägg!

 

 

 

pöss

Av felicia - 2 augusti 2012 13:00

ja nu e kl .13.00 som vanligt så kommer det upp klockan 13.00

 

njut av detta video inläggggggg!

 

 

 

 

 

 

Av felicia - 2 augusti 2012 12:00

dagens skönhetstips är hur man får sminket att hålla längre!

känner du igen dig?

 

 

 

ögonskuggan smular sig lätt och du vill ha den fast? och att den ska hålla länge!  du vill att kajalen ska bli stelare och inte bara att spetsen ska gå av? och samt att den ska hålla längre!!?och vill du att mascaran inte ska klumpa sig ochinte vara så himla klettig?v

 

 

tipset är lägg det i kylen!:) då håller det längre ögon skuggan blir fastare plus den håller längre och kajalen stelna och blir lättare att använda! om du lägger mascaran i kylen så slipper du onödiga kumpar ! så enkelt är det! det funkar jag lovar dig!

 

 

 

pöss ! vi ses imon klockan 12.00 med ett nytt skönhets inlägg!

 

 

pössisar!

Av felicia - 1 augusti 2012 13:22

En tröja från gina pris 100:-
Jeans från h&m pris runt 300?


?
Pöss!

Av felicia - 1 augusti 2012 13:00

videoinlägg som gäller!!!!!!!!!!!!:)

 

 

 

Av felicia - 1 augusti 2012 12:00

nu e det dags för skönhetsinlägget!<3

dethär skönhetinlägget kommer att handla om smink och vad jag inte kan leva utan en vanlig dag och varför vi börjar nu  (jag kmr skriva list på saker jag använder längst ner även vrf jag använder och vad dem kostar och var ni kan köpa sakerna):


det första jag gör när jag vaknar är att skölja av ansiktet med vatten och tvål , sedan applicticerar jag en lotion och sedan tar jag en fondation och täcker finnar och sådant! sedan tar jag och applicticerar  jag en mascara först en vit sedan en svart sedan en svart normal mascara , sedan tar jag puder och rough , efter det så använder jag ett läppglans! och ibland använder jag ochså oftast en vrun eyliner i nedre fransraden!





här är en lista och bilder på produkter som jag använder mig av!




lotion från rihanna! pris ca 400-500kr


foundation från maybilen new york fit me 129 kr:- åhlens , h&m





först den vita och den svarta mascaran som är från isadora pris 300:- åhlens & make up store



sedan min vanliga mascara som är från maybilen new york great lashes! pris 129:- åhlens &make up store


puder från the body shop pris 250:- the body shop!



roughen har jag tyvärr ingen bild på:(




läppglans från thebody shop 129:-




eyeliner lilly - lollo åhlens 100:-





















hoppas ni gillade mitt skönhetsinlägg ! pöös så ses vi imon kl.12.00 med fler skönhetsinlägg!


Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards