feelice

Alla inlägg under augusti 2012

Av felicia - 18 augusti 2012 10:26

hellow:) nu hade jag tänkt skriva lite dagens planer!:)

 

nu ska jag sticka in och duscha !:) , sen välja outfit klä på mig fixa mig, lacka naglarna .Sen kl 11:58 går bussen in till stan och den hade jag tänkt ta!:)då tänker jag möta upp mormor på stan så ska vi faktiskt köpa lite skolgrejer för har faktiskt inte så mkt ingen almenacka , pennor , stifft  och massa såna grejer:) och sådär och det tar nog ett tag och sen när jag kmr hem så blir det in till katten kolla till den lite sen blir deet nog ba o gå hema o va med familjen nu när man inte har träffat dem på 5 dagar liksom:) men ja så ses vi sen med en dagens outfit uppdate iaf !:)

 

 

 

 

pöss!:)

 

 

 

pöööööööööööööööööööööööööööööööööööös!

Av felicia - 18 augusti 2012 09:56

hej , bloggisen!:) jag har just varit inne hos katten och gett den mat och sådär för passar den igen:) men ja nu är jag hemma igen:( längtar verkligen efter alla nya  vänner man fick och allt vi hittade på men på ngt sätt så är det ändå skönt att vara hemma igen och kunna blogga som vanligt leva mitt normala liv men ja ja nu släper vi det!

 

 

 

nu sitter jag med en skål jorgubbsfil med "fittnes" flingor i!:) och ett glas apelsin juice till det!:) det är så roligt att min statistik börja stiga jag vet att det står konstigt på besökarstatistik där nere på bloggen men samma problem har mng här på bloggplatsen och dem har fortfarande inte rättat till det men jag har skickat ett mejl så dem har skrivit tbx att dem kmr att göra det så snabbt dem kan och att flera andra har haft problem med det! men jaja ska skriva lite dagens planer sen men nu ska jag käka klart

 

 

 

 

pööööööös!

 

 

 

SAKNAR DIG FIDDELI!

Av felicia - 17 augusti 2012 13:38

Idag är det sista dagen på kollot:( så vi har precis spelat minigolf och nu äter vi glass!


Men iaf pöss!



Pööööös!

:)

Av felicia - 16 augusti 2012 10:52

Hellow:)
Direkt efter idioten så drog alla till stranden!:)jag jasmine o Elin ligger o solar!:) vattnet är ju grymt kallt!!!!!!!!men jaja pöss!



Pööööös!

Av felicia - 16 augusti 2012 08:48

God morgon sushines:)
Vi sitter nu i stora rummet och äter frulle:) frallor o lite sånt gott!:) hade Internet nu så passade på att skriva nu!men jao , idag blir det att ha disco , och klart springa idioten:) och ja fixa sig inför discot helt enkelt:) men jao vi ses sen om jag får ngt Internet!:)


Pööööös!

Av felicia - 15 augusti 2012 22:23

Hellow lovers:)
Så jävla chill!:) men skriver inte allt vi gjort i dag men ja jag o.fiddeli sjöng gubben i lådan o det lät ändå rätt.ok:) vi har också varit på stranden och fiddeli ba det är bäst du blundar nu , jag ba ok???sen ba kom det minst 5 liter sand på mig!innanför bikinin i örat i håret precis över allt:) sen så killarna över oss skicka en flaska ner till oss och den ramla ner och smart som jag e så ska jag ju kasta upp den ( vi va utanför vårt fönster) och (fönstert va öppet då) så ja kastade den men den kom ju inte upp utan i genom hela rummet och till hallen nej gud alltså va kul det va:) men ja sen har vi också bowlat ska se om.jag kan lägga upp bilder nu antingen får.ni nu elr inte men jaja


Pöss!:)




Första bilden : jag har bowlat:)

Andra bilden: jag o Isabell flummar


Tredje bilden : fiddeli har trillat ner på golvet:)

Fjärde bilden: fiddeli:)

Av felicia - 15 augusti 2012 15:57

Nu e vi å bowlar! Ligger just nu 2: a Jasmine.o fiddeli på delad första plats!:) sjukt kul! Nu e det jag ses sen!



Pöss!!!!!

Av felicia - 15 augusti 2012 11:38

Nu ligger jag jasmine och elin och solar :) fiddeli o Isabell badar som galna när det e sjukt kallt! tror det funkar med en bild ska prova:)

Pöss!




Ni får bilder på Antonia o fiddeli:)

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards