feelice

Alla inlägg under augusti 2012

Av felicia - 4 augusti 2012 14:00

nu är de hälsa och kost inlägg och detta kmr handla om hälsa!

 

nu tänker jag ta upp bantnings grejen i gen! det här är vad en normal människa ska göra varje dag!

vakna äta en hälsosam fruksot ,  äta dig mätt på alla 3 måltider du ska äta om dagen frukost , lunch & middag du ska äta dig mätt men tänk på och äta hälsosamt du bör iaf va ute minst en halvtimme varje dag och ta gärna en prommenad elr ngt så du rör på dig!

 

det va allt för detta inlägget pöss!

Av felicia - 4 augusti 2012 13:00

det här skönhetinlägget kmr att handla om shampo och vilket jag rekommenderar till er!


jag använder naturelle ! jag älskar det det är ganska dyrt men det ät värdt det! här kmr en bild på det!



och jag använder faktiskt inte balsamet men den rosa använder jag! den får betyg 4/5 den ger volym och håret håller sig fint och fräscht i 4 dagar! men jag duschar varje :)


men ja pöss!

Av felicia - 4 augusti 2012 12:51

Just nu står vi i kö till juke box det blir vårt första åk den är så rolig! Extra roligt är det nu när dem har byggt on den personligen tycker jag den går fortare!:)


Pöss så ses vi sen!

Bjuder också på en bild från bussen!:)

Pöss!

Av felicia - 4 augusti 2012 12:37

Just nu står vi i kö till juke box det blir vårt första åk den är så rolig! Extra roligt är det nu när dem har byggt on den personligen tycker jag den går fortare!:)


Pöss så ses vi sen!

Bjuder också på en bild från bussen!:)

Pöss!

Av felicia - 4 augusti 2012 12:04

Nu är vi på Liseberg!!!!!!

Av felicia - 4 augusti 2012 08:29

Jepp nu sitter vi nu bussen:)har laddat upp med apor och Cola och om en timme så ska vi stanna och köpa en fralla i Halmstad!:) men nu ska vi fortsätta kolla på film!:)

Av felicia - 4 augusti 2012 06:47

helluw sunshines!<3

nu e kl kvart i 7 och jag ha varit uppe i snart en timme liksom godmorgon! elr ngtt???????? jepp idag är det liseberg som står på schemat! linnea ska hämta mig vid halv 8 (bussen går 8) vi åker liksom på en sån bussresa:) det är så kul! vi åkte också förra året så kul!Men aaaa på bussen kan jag ju lova bra uppdate men på liseberg är jag inte säkert och vill inte lova ngt men skönhetsinlägg , videoinlägg och hälsa &kost inläggenen kmr ni ju få som vvanligt!:) men aaaaaaaa har också precis ätit en halv macka (hatar och äta på morgonen) vi ska ju också stanna med bussen ett par ggr på statiols och sådant så man kan köpa ngt att äta men ska också , ladda upp videoinlägget så att ni får det kl .13.000 jag får ju göra tidsintällda . Men en sak till kl13.30 när ni skulle fått dagens outfit det får ni istället nu ngn dag på morgonen eftersom jag inte gör tidsintällt på det kanske jag glömmer bort det och det vill jag ju inte och det vill ju inte ni heller elr hur? men ja ska ju åka om en halv timme så måste kanske börja packa ner lite plånbok och sådant!:) men ja bloggisen nu lämnar jag snart kristianstad och åker till göteborg!:) wiiiiiiiiiiiiiiii!




pöss!!!!

Av felicia - 3 augusti 2012 20:43

ligger nu isängen med en påse popcorn och en cola!<3 och ska sätta på en bra serie men kan ju inte va uppe så länge ska ju faktiskt till liseberg imon!!!!



pöss!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards