feelice

Alla inlägg under juli 2012

Av felicia - 9 juli 2012 23:57

Idag har haft en bra dag:) kollar nu på tv:) rutin alltså :) hehe precis satt upp håret i en hästsvans det blev otroligt snyggt!! Ska ba sova men det blev ändå snyggt måste sova me uppsats hår annars så blir det jätte trasig och fult!men nu får jag väll säga godnatt!

Pöss!:)!:)

Av felicia - 9 juli 2012 18:22

hej bloggen;:) måste bara berätta när vi satt på trndie o åt glass kom det en tjej på 11-12 år och sa det är du som är Feelice eller hur?? ja bara ja har ja gjort ngt? (hehhe) o hon sa nej jag läser din blogg och jag älskar den! occh jag heter Emelie:) så gullig! sen ställde jag upp på en bild :) snälla Emelie skicka bilden på oss till felicia.moberg@hotmail.com så är du gullig!:)

 

 

pöss!

Av felicia - 9 juli 2012 17:11

Sitter och väntar på bussen:) den går 17:18. Så här får man sitta ett tag:) missa den andra för va så törstig så va tvungen att köpa ngt att dricka lite bilder får ni ikväll och KANSKE ett videoinlägg:)


Pöss!

Av felicia - 9 juli 2012 16:58

Just nu e jag i stan med vännen åkt lite karuseller käkat glass osv:) sen när vi kom till lila torg så höll tävlingen Kristianstadssuperstars på och dem hade genrep och ett tu tre så ropade dem fram namnet felicia!!! Nej Ba skoja min gamla klasskompiss namn ropades upp ja ba WHAT !!! Sen har vi blivit kvar här sen dess!!!!! Nu är det snart vilka som går vidare men juryn ska ju överlägga och så men nu börjar det.

Pöss!

Av felicia - 8 juli 2012 23:36

Just nu kollar jag på tv :) detta blir mitt sista inlägg tror jag för ikväll orkar nog inte Göra fler sen:(

Pöss & godnatt!:)

Av felicia - 8 juli 2012 17:33

På maxi fick mamma också med sig jordgubbar som vi.smaskar på nu
Mumma!

Pöss

Av felicia - 8 juli 2012 16:53

Juat nu så sitter jag i bilen och väntar på mamma som köper lite mat :) vi ska grilla Wii jag bestämde mat hihi!! BaconHamburgare med keso/pommes/sallad och Bröd !!! Mumma! Sen ikväll ska jag väll chilla sönder tv står på schemat lite design fix ringa en tjej Ang min blogg:) och lite sånt! Och lyssna på musik och chilla sönder!

Pöss!

Av felicia - 8 juli 2012 16:37

Just nu så sitter jag i bilen påväg hem från badet hade jätte roligt med Alice :)

Nu ska ni få en sneake Peace av min outfit!

Pöss

Bjuder på några random bilder också

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards