feelice

Alla inlägg under juli 2012

Av felicia - 28 juli 2012 20:52

videoinlägg!<3

 

 

 

Av felicia - 28 juli 2012 20:45

hellow sunshines!:)

nu ska jag snart dra in och kolla till katten så jag inte glömmer det och sedan spela in ett videoinlägg till så ni får ett imon också sen ska ja ba chilla med lite godis framför en film elr ngt åt det hållet kanske kollar ngt på datorn men ngt mer inlägg kmr ni att få iaf men nu måste jag in och kolla till katten!:)

 

 

peace out!

 

 

pöös!

vb

Av felicia - 28 juli 2012 20:27

Just nu håller jag på och ladda upp ett videoinlägg till er!!:) ses sen


Pöss!

Av felicia - 28 juli 2012 10:36

godmorning sunshines!

är precis tbx har varit och fixat med katten har gjort det nu torsdag , fredag och idag då och imon ska jag också göra det:) dem som äger katten är ju som sagt i väg och kmr i mon kväll elr eftermiddag tror jag:)men iaf idag är det en tråkig dag och jag är faktiskt ändå rättså trött!:) men jaow kanske kan ringa till ngn kompis och hitta på ngt kanske Linnea och planera ännu mer för Liseberg vi ska ju ditt om en vecka då lovar jag eerr att ni kmr få bra uppdate och  mkt bilder från den dagen !:) men iaf nu ska jag fortsätta käka frukost det blev en macka med skinka och grönsaker och ett par skivor vattenmelon och ett glas päron dryck mumma!:) men nu ska jag som sagt äta klart och sedan gå och ringa till Linnea och snacka lite osv :) men kollade också igår på modelljakten på kanal 5 play har ju missat det så får kolla nu på alla avsnitt:)men n uska jag ta tag i mitt liv och göra allt det jag skrev + ska ni också få lite outfit bilder det LOVAR jag er!:) men



pöösisar!:)

Av felicia - 26 juli 2012 18:37

här kmr ett videoinlägg!

 

 

Av felicia - 26 juli 2012 18:20

hej bloggisen just nu så laddar jag upp ett videinlägg kul elr hur!:) imon ska ni också få ett super!:) men ja nu ska jaf fortsätta och göra videoinlägg så ni kan få ett par !:) pöösisar!

 

 

 

pöss!

Av felicia - 26 juli 2012 13:37

Just nu sitter vi på favoritern och väntar på maten:)
Pöss!

Av felicia - 26 juli 2012 12:22

hellow bloggisen!

ska snart dra in till stan och träffa Linnea!<3 va SÅ länge sedan jag träffa henne :) antingen ska vi käka på trenide elr ngt annat ställe och ta med oss maten och sätte oss i ngn park och prata lite elr så äter vi på stället:) sen ska hon faktiskt ta lite outfit bilder till mig!<3 och till er! som kmr upp på bloggen ! ska också ta och göra ett video inlägg innan jag sticker!så ska ni också som sagt få lite outfit bilder som ni har chattat om men nu s¨å börjar mitt bateri på datorn ta slut så nu måste jag gå in och ladda den men iaf ! pöss!

 

pöss!"

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards