feelice

Alla inlägg under juli 2012

Av felicia - 22 juli 2012 16:06

Jag & Alice ska sova hos mormor :) sen imon ska jag till malmö occh sova där till på tisdag:) ska åka bussen ner imon eftermiddag:) men ja snart ska vi börja sätta fyr på grillen (misstolka mig inte vi ska inte sätta fyr på grillen alltså i kolen).spelade också fia med knuff med mormor förlust från min sida!!!!:(:( ska snart ta igen det med mamma:)


Men iaf bra uppdate Girls kan jag lova


Peace out!

Av felicia - 22 juli 2012 16:06

Jag & Alice ska sova hos mormor :) sen imon ska jag till malmö occh sova där till på tisdag:) ska åka bussen ner imon eftermiddag:) men ja snart ska vi börja sätta fyr på grillen (misstolka mig inte vi ska inte sätta fyr på grillen alltså i kolen).spelade också fia med knuff med mormor förlust från min sida!!!!:(:( ska snart ta igen det med mamma:)


Men iaf bra uppdate Girls kan jag lova


Peace out!

Av felicia - 22 juli 2012 14:17

Klocka jetset 750:- ur &pen
Jeans h&m 199:-
Tröja vero moda runt 300:-
Skor skopunkten 249:-


Inte en bra bild på tröjan men det får går

Av felicia - 22 juli 2012 12:55

hallå jorinvånare från planeten jorden :) nej men nu är vi seriöäsa! hallå! idag så ska jag vid 2 sticka till mormor med familjen sen ska jag och Alice (min 3- åriga lillasyster) kansle sova där kul!:) om vi inte ska det så ska jag nog när vi kommer hem titta på en film elr ngt mysa bara helt enkelt:) och idag blir det ingen this or that:( orkar inte sätta i hop en men lovar att ni ska få en imon ska göra massa tidsinställda om jag ska sova hos mormor så ni kan få bra uppdate ändå chill elr hur!? men iaf nu så ska jag gå och ta reda på om jag ska sova hod mormor elr inte för i så fall så är det nog dags att packa   jag är ju också lite efter kom på nu att man kan välja bland typ 100 tals smileys om man bloggar på bloggplatsen:) men iaf nu som sagt så ska jag ta reda på om jag  ska sova hos mormor elr inte så ses vi i mitt andra liv:)

 

 

pöss!  

Av felicia - 22 juli 2012 12:46

jag tänkte ta upp en sak nu så ni har förstått det hela det är hela Bella grejen igen , hon har förstört mitt själv förtroende och allt som hör till och det har hänt mer grejer på sista tiden som gör att jag har blivit djupt sårad kan man nästan säga av vem och av vilka kan ni nog räkna ut det är iaf bland annat bella ! Hon har gjort så jag har fått problem fått färe kompisar ! och det är inte ok! jag har nu tagit saken i egna händer och kmr inte att prata elr ens kontakta henne på ngt viss . För det som hon har gjort får mig och må piss! ja jag har gjort henne saker med och det står jag för!!!!! men det här har gått alldeles för långt jag har fått elaka mejl,sms och sådant av både Bella och hennes vän och det kan jag säga att det är absolut inte ok men jag tar inte ät mig det men på ett viss så gör man ändå det elr hur?Jag kan sitta och stor bölla på kvällarna osv. Nu måste Jag vissa vem jag e Bella har gjort att jag har varit rent ut sagt " Elak" mot mina kompisar utan att jag har tänkt på det. Och när bella kom ur bilden så har jag fått hur mng kompisar som helst och så så det bevisar att det hon har gjort är inte ok!

 

 

jag kände bara för att skriva av mig lite!

 

 

 

 

pöss!

Av felicia - 21 juli 2012 23:20

Snart så ska börja dra oss hemmåt och då ska jag käka liten popcorn och kolla en film!:) chill! Ses imon mina underbara läsare!

Av felicia - 21 juli 2012 17:33

Här är en bild på dagens outfit!

Av felicia - 21 juli 2012 16:06

hej sunshines!:) har redan fått 60 mejl på min nya fan-mejl:) men ja om 2 timmar ska jag iväg som sagt så får väll göra lite blogg jobb nu och sen så får jag väll börja fixa till mig lite är liksom helt osminkad och så nu så att :) har musiken igång och tv:n i rummet men iaf ska börja också moppa golvet så det blir fräscht elr så hoppar jag det är så 7kt trött:) vet inte hur jag ska ha håret riktigt ikväll:)kanske  lockar:)? elr bara platt? jaja ho knows liksom!? not me! funderar lite redan nu på outfiten och en sak till i onsdags så blev det lite shopping hittade mig en jätte fin "Champion" tröja ni vet nog vilken märke det är men en märkes hood tröja har ingen dött av:)



bjuder på ett par gamla bilder också!

 

             

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards