feelice

Alla inlägg under juli 2012

Av felicia - 21 juli 2012 15:00

hej,bloggisen nu e det så här att min inkorg svällar över med mejl från er  ! så nu har jsg äntligen tagit tag i problemet och skaffat mig en fan mejl så den här adressen ska ni mejla till! feelicefanmejl@hotmail.com  men iaf kl 18 så ska jag iväg till min mobror och hans sambo också kommer typ nästan alla på mammas sida tror jag :) så ska vi käka lite:) chill:) men iaf pöss!

Av felicia - 21 juli 2012 13:28

hej , bloggisen idag har det varit en hederlig städdag i mitt rum fått dammsugat , dammat ska nog moppa golvet rengjort under sängen!!! så skönt och nu vädrar jag för fullt så ja hittade också min jet set klocka gud som jag letat !!!!och så har jag också hittat min mus (till datorn) så iaf kollade igenom mejl ock så precis hittade rättså mng this or that frågor ni vet!:) så tog fakrsikt en från en tjej som va jätte gullig!hon hettte Hilda och va 12 år och va skit gullig! men ville så gärna att jag skulle välja henne så vrf inte liksom!?

 

 

 

 

                                                  
       this or that!

                                                  
               nagellack/utan

                                                  
           a/y

                                                  
  Cypern/
bulgarien

                                                  
    bloggen/skola

                                              Facebook/ingen Facebook

                                                  
       svart/vit!

                                                  Sex and the ciy/ Glee

                                             Jessica parker/Jeniffer aniston

                                                  
   
musik/ingen

                                                  
     

 

 

 

 

det var allt pöss!

Av felicia - 20 juli 2012 12:57

hej , bloggisen jag får över 500-600 mejl om dagen om jag kan göra en this or that om dagen och så har ni också skrivit frågorna skit bra!!! så kan man börja direkt så jag har satt i hop 2 mejl så dem här frågorna kmr i från Emelie bergstrand och Julia olsson !det jag föredrar kmr jag skriva med tjock text och det det inte blir med smal text fattar ni ? ja det får ni göra!

 

    

 

 

this or that!

 

                    
                                         mascara/läppglans

                                       Liseberg/gröna lund

                                               halsband/armbans

                                                gilmore girls/ glee

                                                        

Av felicia - 20 juli 2012 12:51

Gmr alla glada läsare , vaknade för en timme sedan , kom hem vid 2 inatt:) så att men shit va roligt det va!!!! Jag tycker Lisebergsbanan och flume ride är så roliga! Kan inte vänta till den 4






augusti!






Pöss!!

Av felicia - 19 juli 2012 14:36

Då käkar man lunch på Liseberg !!! Efter lunchen kör vi flume ride!

Av felicia - 19 juli 2012 08:28

Jag kan börja med att avslöja var vi ska o hur mng som hade rätt! Jag är påväg till ........................................... LISEBERG!!!! Wii! Set var 3 som gissade rätt men nu ska vi gå till det roliga när vi var påväg vi hade nog kört en halvtimme elr ngt och då kom vi på BILJETTERNA !! Haha vi hade beställt på datorn för det skulle gå fortare att komma in så då fick vi köra tbx så nu är vi påväg!!!!!men iaf här kmr ngra bilder på da outfit of da day!!


Pöss!!

Av felicia - 18 juli 2012 00:26

Godnatt alla söta läsare!
Ba en upplysning mng av er har frågat var man kan hitta mig i sommar! Och har har nu svaren en sålänge ! På torsdag kan ni hitta mig på ?????? Det får ni kommentera och gissa! Och den 4 juli kmr jag befinna mig i Göteborg , Liseberg med en bästisen! Sen har jag inte mer planerat mer kmr nog mest hänga i stan , kanske åker till stranden,tosselilla (igen hihi) ,torsebro!Men iaf kommentarer och gissa var jag ska på torsdag så berättar jag det på torsdag morron! Men iaf idag så vakna jag upp vid 10-11 tiden kollade lite på film osv sen så vid 12 börja jag ta tag i mitt liv fixa håret sminka mig ni vet tjejgrejer! Och sen drog jag till bästisen och planera inför den 4 augusti!!!!! Ni vet Liseberg och så! Sen gick vi ut en runda och pratade lite och sånt! Sedan så gick vi In o spela bass! Det är.så jäkla roligt!!% sen vid 19.00 typ så hämta pappa mig ! Sen har jag inte gjort mkt mer!!!!!

Men iaf bra uppdate blir der imon bjuderr också på en oseriös bild!!!

Pöss

Av felicia - 15 juli 2012 11:48

Gud nu har jag precis suttit och skrivit ett mega långt inlägg på mobilen!:) och när jag ska lägga till bilder efter 3 bilder sen när man ska välja den 4 de och kmr tbx från album och så så loggar den ut så inlägget försvinner.det så irriterande men iaf bjuder på EN bild det borde väl funka!:)

Pöss och Peace out!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards