feelice

Alla inlägg under juli 2012

Av felicia - 29 juli 2012 13:27

Ni vet vad det betyder da outfit of da day bilder!



Jeans Peaces 279:-
Tröja vero moda 280:-

Av felicia - 29 juli 2012 13:11

skönhetstips!

den här dagens kmr skönhets tipset handla om hårvård! ni kmr också få 2 tips idag ba för jag e snäll!

men n utill saken är du som jag och konstant plattar ditt hår!!!!!

 

då måste verkligen använda en skyddande primer till ditt hår elr värme skydd innan du plattar det dit hår kan brännas och du kan tom tappa hår! sj använder jag ju inte det!:( men kmr att börja med det nu för mitt hår är väldigt väldigt slitet osv!:) du applicerar det alltså 3-4 min INNAN då börjar med tången och använd det med alla tänger! det är viktigt!

 

 

och nu till nästa tips!

är du den som har väldigt torrt hår? här är ett tips för dig ta lite olja (vilken som helst men jag föredrar oliv olija) smeta in det i hela håret va väldigt noga i hårbotten , + topparna riktigt massera in det!gör det i 10min ungefär. Sedan så tar du en handuk och gör en turban du ´tar och lutar dig frammåt och tar två ändar och gör till en och skruva liksom och sen lägg delarna som blev äver bakåt och sedan låter du det sitta i i 45min ca INTE EN MINUT LÄNGRE DÅ KOMMER DITT HÅR ATT FÖRSTÖRAS SÅ MKT VIKTIGT 45 MIN HÖGST ! och efter det så tar du en dusch

Av felicia - 29 juli 2012 13:00

nu är klockan 13.00 ni vet vad det betyder!!!!!! videoblogg!!!!!!


gud va konstig färg väggarna hade på denna videobloggen!






pöss!

Av felicia - 29 juli 2012 12:00

  här kommer mitt första skönhetsinlägg som jag tänker göra varje dag idag tänker jag bjuda på hemmgjord ansiktsmask!till det behöver du 1/2 skallad gurka , 1 kiwi och 5 jordgubbar. Den här masken har en lungnade verkan kan man säga! Och den här masken får du endast ha på i 15 MINUTER ENDAST!!!! ABSULOT BARA I5 MIN! och eftersom detta tipset va det första och så så bjuder jag faktiskt på ett inlägg till!                                          det här andra skönhetstipset handlar faktiskt hur du får ögonen att få mer öppna ut! det är så enkelt allt du behöver är vit ögonskugga/eyliner/kajal du lägger först din vanliga make up men om du lägger svart kajal i den nedrefransraden så byter du ut den mot en vit men om du inte vill göra det kan du skippa det och bara lägga en ganska stor "klick / dutt" i ögonvrån så kmr det se ut som att du har jätte öppna och trevliga ögon!:)   pöös!       

Av felicia - 29 juli 2012 10:53

hellow!:)

har precis varit inne hos katten lekt , mat , byt i lådan , vatten osv!:) idag vet jag riktigt inte vad jag ska hitta på! Kanske en sväng till ngn kompis en sväng till staden?:) vet inte riktigt men ngt ska jag nog hitta på men jag ska iaf göra ett par videobloggar till som kmr komma upp på bloggen inom kort!:) kl.13.00 idag kmr det kommz upp ett videoinlägg!:) och kl 12.00 kommer det att komma upp ett skönhetsinlägg så kmr det vara varje dag väldigt långt framåt kul elr hur??!? och "da outfit of da day " kmr också komma upp varje dag kl.................13.30!!!!! så ni fattar  kl.12 skönhetinlägg kl.13 videoblogg kl.13.30 outfit!

 

 

 

pöss!

Av felicia - 28 juli 2012 23:20

Just nu så kollar jag lite på tv:n zappar runt lite!:)finns ju inget på tv:n längre? Det är ju ba bra serier på hösten ju!men jaja imon vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag kmr lägga upp skönhets varje dag!



Pöss!:)

Av felicia - 28 juli 2012 22:01

Godis snapple och top modell Sverige!!!

Av felicia - 28 juli 2012 21:05

Just nu så leker jag lite med katten:)

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards