feelice

Alla inlägg under juli 2012

Av felicia - 31 juli 2012 12:00

hej bloggisen nu är det dags för mitt skönhetsinlägg och det här skönhetsinlägget kommer att handlas om ögon fransarna och hur ni får mer "böj" på dem!!!!!! mng som har velat det så ska äntligen göra det!!

 

 

 

 

 

om man nu vill få mer böj på fransarna kan man använda säg av 3 olika metoder metod ett:

använda en ögonfransböjare (kanske det enklaste tipset) metod 2:

först använder du dig av en vit mascara sedan en svart !

metod 3:

du tar ner huvudet till liksom halsen och kollar ner i golvet och applicticerar först den vita och kolla neråt och sen den svarta och kolla neråt ska också göra et video inläg om detta och nu ska jag ochså berättta hur jag lägger på mascara du börjar ju längst in sedan så liksom sicksackar du utåt och gör så rättså mng ggr gör även det när du gör metod 3!

 

 

pöss!

Av felicia - 31 juli 2012 11:27

Hellow världen !
Nu ska jag göra mig lite frukost sen får vi se vad jag ska hitta på!


Pöss!!

Av felicia - 30 juli 2012 21:34

heluwwww:)

nu e klockan 13.00 det är då dags för videoinlägg! detta videoinlägget kmr handla om nagellack!:) vsg nu kmr det!

 

 

Av felicia - 30 juli 2012 18:11

här kmr det sena video inlägget!

 

 

 

Av felicia - 30 juli 2012 13:33

Just nu ssitter jag på bussen och väntar på att helvetet ska köra!!!!



Pöss

Av felicia - 30 juli 2012 13:22

Nu har jag hittat till alla barnen! Ngn bakugan grej till Vilmer en liten bil till olle och nagellack till stella! Nöjd:) nu sitter jag och väntar på bussen den går 33 över halv men köpte en Cola behöver ju lite energi!men förlåt förlåt förlåt förlåt! För det glömda videoinlägget glömde göra tidsinställt igår och letade ju efter saker idag så han tyvärr inte göra ett idag:(((men ikväll klockan 18.00 kmr ni få ett och allt andra som vanligt pöss!

Av felicia - 30 juli 2012 12:06

Just nu blev det en ensam tripp till stan:) ska köpa en present till min "styv" kusin Vilmer son fyller ,6år idag:) vet faktisk inte direkt vad jag ska köpas men aa det tar nog en timme elr så:) får väll köpa ngt tilll Stella och olle också (Vilmers syskon) men a det va allt pöss!

Presentation

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

hur många bästisar har jag? om ni svarar rätt så vinner ni en tröja!
 23
 1
 7
 54
 0
 9
 8
 5
 3
 2
 gandalf!
 lalla-----------
 KEBAB!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

felicia

Länkar

www.izabellagrahm.blogg.se

 

www.kenzas.se

 

www.juliahofsweden.blogg.se

 

www.zarish.blogg.se

 

www.videogirls.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards